2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 11 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 2 milliárd Ft PPC költést kezelt és közel 300 analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Virtuózok, a Patronbolt, az Autopal, a Pesti Házak és a MASZK kampányaiban.
2013 óta a Google Regional Trainer státusz birtokosa, a Corvinus és a BGE vendégelőadója, a Károli Gáspár Református Egyetem korábbi óraadó oktatója. Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.
Üzleti adatvizualizáció a digitális világban — mi jön az Excel után
kérdések, amelyekre választ kaphatsz
A Google Data Studio a keresőóriás ingyenes és a mai napig fejlesztés alatt álló adatvizualizációs megoldása. A statikus excel riportok háttérbe szorulását a digitális transzformáció gyorsulása még inkább katalizálja.
Olyan automatikusan frissülő, interaktív eszközökkel, mint amit a Data Studio kínál nem csupán az adatok megtekintését teszi lehetővé, hanem az azonnali üzleti döntéshozatalt is támogatja.