Miért használj külső platformot elégedettség mérésre?

Miért használj külső platformot az ügyfélelégedettség mérésre, és az on-line hírneved kezelésére? Ma már senki nem hisz a weboldaladra kitett ügyfélvéleményeknek, mert tudják, hogy az van benne, amit Te hallani szeretnél. Ezt csak azok a cégek használják, akik nem szeretnének tanulni az ügyfeleik tapasztalataiból, és félnek a valódi véleményektől. Íme 3 ok, amiért egy külső platformon mindig hatékonyabb mint a saját mérés: Első: harmadik féllel mindenki őszintébb. Ha a te ügyfeleid a világ legőszíntébb emberei, akkor sem mondanak el mindent neked szemtől szemben. Lehet, hogy kellemetlen nekik, vagy nem szeretnek konfrontálódni. Harmadik félnek viszont őszíntébbek. Ez dupla előny, hiszen Ő végre elmondhatja, amit gondol, Te pedig valódi információhoz jutsz. Második: Tudjuk mit kell kérdezni Hogyan állnál neki? Mit kérdeznél? Tudod pontosan, hogy milyen kérdésre kapod meg azokat a válaszokat, amelyek valóban érdekelnek téged? Mivel egy profi elégedettség mérő rendszer rengeteg cég elégedettségi adatait kezeli, pontosabban, hatékonyabban kérdez, így valódi információkhoz jutsz az ügyfeleid és a cég kapcsolatának állapotáról, vagy épp a cégedben való fejlesztési lehetőségekről. Egy professzionális platform származtatott adatokat, piaci benchmarkokat is biztosít, ez sokkal több, mint amit a saját mérésed megmutat. Persze előfordulhat, hogy egyéb kérdéseid is felmerülnek, de egy professzionális platform erre biztosít lehetőséget. Harmadik: Az ügyfeleid […]
jan 29, 2019

Miért használj külső platformot az ügyfélelégedettség mérésre, és az on-line hírneved kezelésére?

Ma már senki nem hisz a weboldaladra kitett ügyfélvéleményeknek, mert tudják, hogy az van benne, amit Te hallani szeretnél.

Ezt csak azok a cégek használják, akik nem szeretnének tanulni az ügyfeleik tapasztalataiból, és félnek a valódi véleményektől.

Íme 3 ok, amiért egy külső platformon mindig hatékonyabb mint a saját mérés:

Első: harmadik féllel mindenki őszintébb.

Ha a te ügyfeleid a világ legőszíntébb emberei, akkor sem mondanak el mindent neked szemtől szemben. Lehet, hogy kellemetlen nekik, vagy nem szeretnek konfrontálódni.

Harmadik félnek viszont őszíntébbek. Ez dupla előny, hiszen Ő végre elmondhatja, amit gondol, Te pedig valódi információhoz jutsz.

Második: Tudjuk mit kell kérdezni

Hogyan állnál neki? Mit kérdeznél? Tudod pontosan, hogy milyen kérdésre kapod meg azokat a válaszokat, amelyek valóban érdekelnek téged?

Mivel egy profi elégedettség mérő rendszer rengeteg cég elégedettségi adatait kezeli, pontosabban, hatékonyabban kérdez, így valódi információkhoz jutsz az ügyfeleid és a cég kapcsolatának állapotáról, vagy épp a cégedben való fejlesztési lehetőségekről.

Egy professzionális platform származtatott adatokat, piaci benchmarkokat is biztosít, ez sokkal több, mint amit a saját mérésed megmutat.

Persze előfordulhat, hogy egyéb kérdéseid is felmerülnek, de egy professzionális platform erre biztosít lehetőséget.

Harmadik: Az ügyfeleid szemében profi leszel

Képzeld el, hogy téged felhív valaki, hogy az XY cég megbízásából telefonálunk, és szeretnénk leellenőrizni az elégedettségi felmérésünkre adott válaszait. Mit érzel? Azt, hogy igen, ez a cég egy profi cég, akinek nagyon fontos vagy.

Erősíti a kapcsolatot, és új lehetőségeket teremt.

Mindezt anélkül, hogy neked jelentős erőfeszítésedbe kerülne.

Negyedik ok, amiért érdemes külső platformra bízni az ügyfélvélemények gyűjtését: Hitelesen meg tudja mutatni a piac számára.

A BIX profilodon elérhető vélemények hitelesek, és a Google kiemelten kezeli őket. Így nem kell külön foglalkoznod az elégedettség méréssel és az online hírneveddel, hanem egy platformon keresztül, egy erőfeszítéssel két fontos területen érhetsz el eredményt.

Növelheted a megrendelőid elkötelezettségét, és közben új vevőket szerezhetsz.

Gondold végig, érdemes-e ezek után bajlódni saját elégedettség méréssel, vagy egyszerűen rábízod egy automatizált, profi platformra.

Kapcsolódó cikkek

NPS a BIX szolgáltatásai közt

NPS a BIX szolgáltatásai közt

Az NPS, azaz a Net Promoter Score a legszélesebb körben alkalmazott mérőrendszer az ügyfelek visszajelzéseinek és fejlesztési javaslatainak kezelésére, amelyet sok kultúrában és nyelven használnak szerte a világon. Egy eszköz, amelyet kifejezetten az ügyfelek...