Miért használj külső platformot az ügyfélelégedettség mérésre, és az on-line hírneved kezelésére?
Ma már senki nem hisz a weboldaladra kitett ügyfélvéleményeknek, mert tudják, hogy az van benne, amit Te hallani szeretnél.
Ezt csak azok a cégek használják, akik nem szeretnének tanulni az ügyfeleik tapasztalataiból, és félnek a valódi véleményektől.
Íme 3 ok, amiért egy külső platformon mindig hatékonyabb mint a saját mérés:
Első: harmadik féllel mindenki őszintébb.
Ha a te ügyfeleid a világ legőszíntébb emberei, akkor sem mondanak el mindent neked szemtől szemben. Lehet, hogy kellemetlen nekik, vagy nem szeretnek konfrontálódni.
Harmadik félnek viszont őszíntébbek. Ez dupla előny, hiszen Ő végre elmondhatja, amit gondol, Te pedig valódi információhoz jutsz.
Második: Tudjuk mit kell kérdezni
Hogyan állnál neki? Mit kérdeznél? Tudod pontosan, hogy milyen kérdésre kapod meg azokat a válaszokat, amelyek valóban érdekelnek téged?
Mivel egy profi elégedettség mérő rendszer rengeteg cég elégedettségi adatait kezeli, pontosabban, hatékonyabban kérdez, így valódi információkhoz jutsz az ügyfeleid és a cég kapcsolatának állapotáról, vagy épp a cégedben való fejlesztési lehetőségekről.
Egy professzionális platform származtatott adatokat, piaci benchmarkokat is biztosít, ez sokkal több, mint amit a saját mérésed megmutat.
Persze előfordulhat, hogy egyéb kérdéseid is felmerülnek, de egy professzionális platform erre biztosít lehetőséget.
Harmadik: Az ügyfeleid szemében profi leszel
Képzeld el, hogy téged felhív valaki, hogy az XY cég megbízásából telefonálunk, és szeretnénk leellenőrizni az elégedettségi felmérésünkre adott válaszait. Mit érzel? Azt, hogy igen, ez a cég egy profi cég, akinek nagyon fontos vagy.
Erősíti a kapcsolatot, és új lehetőségeket teremt.
Mindezt anélkül, hogy neked jelentős erőfeszítésedbe kerülne.
Negyedik ok, amiért érdemes külső platformra bízni az ügyfélvélemények gyűjtését: Hitelesen meg tudja mutatni a piac számára.
A BIX profilodon elérhető vélemények hitelesek, és a Google kiemelten kezeli őket. Így nem kell külön foglalkoznod az elégedettség méréssel és az online hírneveddel, hanem egy platformon keresztül, egy erőfeszítéssel két fontos területen érhetsz el eredményt.
Növelheted a megrendelőid elkötelezettségét, és közben új vevőket szerezhetsz.
Gondold végig, érdemes-e ezek után bajlódni saját elégedettség méréssel, vagy egyszerűen rábízod egy automatizált, profi platformra.