Legjobb Ügyfélélmény Díj 2019

Hivatalos versenykiírás. A díj kiírója:  Cég neve: BIX Hungary Kft.  Cég székhelye: 1095 Budapest, Soroksári út. 48.  Cégjegyzékszáma: 01 09 326936 Adószáma: 26375078-2-43 Képviseli: Gangel Péter ügyvezető A BIX Hungary Kft. (továbbiakban kiíró) 2019.október 4.-én meghirdeti a “Legjobb Ügyfélélmény” díjat. A díj a vállalkozások és ügyfeleik kapcsolatának minőségét jelző mutató, a BIX (Bizalmi Index) alapján kerül odaítélésre. Kategóriák/Nevezők köre: A díjért való verseny 12 kategóriában zajlik. Kiíró célja volt, hogy olyan kategóriákat állapítson meg, amelyekben hasonló méretű cégek versengenek a díjért. A kategóriák két fő szempont szerint kerülnek megállapításra.  A vállalkozás tevékenységi területe alapján 4 főkategória:  Gyártó Nagykereskedő Kiskereskedő B2B szolgáltató A vállalkozás mérete alapján*, a fő kategóriákon belül 4 alkategória:  I. Kategória:   ‹10 fő (mikrovállalkozás) II. Kategória:  11 – 50 fő (kisvállalkozás) III. Kategória: 50 – 250 fő (középvállalkozás) *Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a kiíró a vállalkozások méret alapján történő besorolását az EU KKV szabványához igazította. Azon belül is a cég statisztikai létszáma lett a kategória meghatározásának elsőszámú markere, figyelembe véve azt a tapasztalatot, hogy az ügyfélélmény szempontjából a hasonló létszám fontosabb érték, mint a hasonló forgalom.   A versenykiírás:  A “Legjobb Ügyfélélmény” díjért való verseny 2019.10.04. és 2019.11.20. között zajlik.  Fontos dátumok:  Nevezési időszak: 2019.10.04. – 2019.11.15. […]
okt 1, 2019

Hivatalos versenykiírás.

A díj kiírója: 

Cég neve: BIX Hungary Kft. 

Cég székhelye: 1095 Budapest, Soroksári út. 48. 

Cégjegyzékszáma: 01 09 326936

Adószáma: 26375078-2-43

Képviseli: Gangel Péter ügyvezető

A BIX Hungary Kft. (továbbiakban kiíró) 2019.október 4.-én meghirdeti a “Legjobb Ügyfélélmény” díjat. A díj a vállalkozások és ügyfeleik kapcsolatának minőségét jelző mutató, a BIX (Bizalmi Index) alapján kerül odaítélésre.

Kategóriák/Nevezők köre:

A díjért való verseny 12 kategóriában zajlik. Kiíró célja volt, hogy olyan kategóriákat állapítson meg, amelyekben hasonló méretű cégek versengenek a díjért. A kategóriák két fő szempont szerint kerülnek megállapításra. 

A vállalkozás tevékenységi területe alapján 4 főkategória: 

  1. Gyártó
  2. Nagykereskedő
  3. Kiskereskedő
  4. B2B szolgáltató

A vállalkozás mérete alapján*, a fő kategóriákon belül 4 alkategória: 

I. Kategória:   ‹10 fő (mikrovállalkozás)

II. Kategória:  11 – 50 fő (kisvállalkozás)

III. Kategória: 50 – 250 fő (középvállalkozás)

*Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a kiíró a vállalkozások méret alapján történő besorolását az EU KKV szabványához igazította. Azon belül is a cég statisztikai létszáma lett a kategória meghatározásának elsőszámú markere, figyelembe véve azt a tapasztalatot, hogy az ügyfélélmény szempontjából a hasonló létszám fontosabb érték, mint a hasonló forgalom.  

A versenykiírás: 

A “Legjobb Ügyfélélmény” díjért való verseny 2019.10.04. és 2019.11.20. között zajlik. 

Fontos dátumok: 

Nevezési időszak: 2019.10.04. – 2019.11.15.
Értékelések gyűjtésének időszaka: 2019.10.04. – 2019.11.22.
Értékelések dátuma: A díjért való versenyben azon BIX értékelések számítanak, amelyek 2019.01.01. Után érkeztek a nevező BIX profiljára. 
Díjátadó Gála: 2019.11.29. – 18:00

A díj odaítélése: 

A “Legjobb ügyfélélmény” díjért való versenyben a díjazás a BIX (bixindex.hu) rendszerében érkezett értékelések alapján történik. 

A verseny során a nevezőnek 2 fő kritériumot kell teljesíteni: 

  1. Nevezés: Az ugyfelkapu.bixindex.hu oldalon leadni a nevezést. 
  2. Értékelések gyűjtése: Az adott kategóriába kiírt minimális számú értékelést a BIX rendszerén keresztül összegyűjteni. 

A kritériumok teljesítése után a nevezők sorrendjéről minden kategóriában a BIX értéke dönt függetlenül attól, hogy a nevező mennyivel lépte túl a minimális értékelésszámot. 

Amennyiben a nevező az értékelések gyűjtésének határidejéig nem éri el a kategória kiírásának megfelelő minimális értékelésszámot, úgy a verseny értékelésben a nevezése nem kerül beszámításra, nevezése automatikusan törlődik. 

Amennyiben egy kategóriában a nevezők száma nem éri el a 10 nevezőt, abban a kategóriában kiíró nem hirdet nyertest. 

A minimális értékelésszámok elérése a bixindex.hu publikus felületen ellenőrizhető. 

A nevezéshez aktív BIX előfizetés (legalább BASIC) szükséges. 

A nevezés folyamata:

  1. Ingyenes regisztráció a bixindex.hu/elofizetes oldalon
  2. Nevezés az ügyfélkapun belül: ugyfelkapu.bixindex.hu

Minimum értékelésszám – Kategóriánként: 

  10 fő alatti 11-50 fő közötti 51-250 fő közötti
Gyártó 20 30 100
Nagykereskedő 30 50 80
Kiskereskedő 50 100 150
B2B szolgáltató 30 50 80

A díjátadó: 

A díjátadó gála időpontja: 2019.11.29. – 18:00

A díjátadó gála helyszíne: Corinthia Hotel – Bálterem

A gála várható létszáma: 400 fő

A díjátadó gálán mind a 12 kategóriában átadásra kerül a “Legjobb Ügyfélélmény” díj. A díjátadás során minden kategória TOP 3 helyezettjéről INTRO Videó készül, majd a győztesek a színpadon veszik át a díjat. 

A díj: 

12 fődíj: A díj az elmúlt évek hagyományaihoz hasonlóan egy Hollóházi váza, amely jelképezi a minőséget és az időtálló értékeket, amit a legjobb ügyfélélmény az üzleti életben jelent. 

A “Legjobb Ügyfélélmény 2019” megtisztelő cím használatának lehetősége a cég teljes kommunikációjában, logóval, ábrával. 

A díj mellé jár: 

  • Egyedi BIX Widget – egy éven keresztül használható
  • Egyedi cikk az uzletem.hu oldalon 

TOP 100 oklevél: A verseny TOP 100 helyezettje “Legjobb ügyfélélmény TOP 100” oklevélben részesül.  

Kizáró kritériumok: 

Kiíró fenntartja a jogot, hogy az alábbi kritériumokat nem teljesítő, vagy a verseny hitelességét, etikusságát sértő magatartást tanusító nevezőket a versenyből indoklás után kizárja. 

Kritériumok: 

  1. Nincs csőd, végelszámolás vagy felszámolás alatt
  2. Nincs eltiltott a vezető tisztségviselők között
  3. Nincs aktuális negatív információ a Bisnode rendszerében
  4. A BIX értékelő rendszerén keresztül a versenyző ügyfelei, megrendelői által készített értékelések.

Etikus magatartás megsértése lehet például, de nem kizárólag: 

  1. Az értékelések manipulálása (pl.: 1 IP . címről érkező értékelések)
  2. Az értékelések mögött nem valós személy található
  3. Más vállalkozások negatív értékelése a verseny befolyásolása céljából
  4. Bármi egyéb magatartás, amely a verseny tisztaságát sérti

Kiírói zárszó: 

A nevezéshez és a versenyzéshez sok sikert kíván a díj kiírója nevében: 

Gangel Péter
Ügyvezető
BIX Hungary Kft.

kelt: 2019.10.01

Kapcsolódó cikkek

NPS a BIX szolgáltatásai közt

NPS a BIX szolgáltatásai közt

Az NPS, azaz a Net Promoter Score a legszélesebb körben alkalmazott mérőrendszer az ügyfelek visszajelzéseinek és fejlesztési javaslatainak kezelésére, amelyet sok kultúrában és nyelven használnak szerte a világon. Egy eszköz, amelyet kifejezetten az ügyfelek...