„A jóisten csak diót ad a kezünkbe, azt nekünk kell feltörni.”

Semsei Rudolf, Budapest Party Service Kft.: BIX Blogon posztolva 2020.03.11 A Bizalom Gála dijátadója után kérdeztük a Legjobb Ügyfélémény Díj nyertesét Semsei Rudolfot, a Budapest Party Service vezetőjét, hogy mit jelent számára ez a díj, milyen út vezetett hozzá és hogyan segít a BIX a magas ügyfélélmény biztosításában. Milyen érzés megnyerni a legjobb ügyfélélmény díját? Semsei Rudolf: Igazából önmagában is hatalmas élménynek bizonyult, hogy kimehettem a színpadra. Őszintén szólva az is roppant izgalmas volt, amikor egy hete szembesültem vele, hogy akár meg is nyerhetjük a díjat. Aztán pedig elkezdtem olvasni azokat a véleményeket, amiket rólunk írtak. Hihetetlenül nagy élmény volt mindez. Azonnal össze is hívtam a vezetőséget, és elújságoltam nekik, mennyire büszke vagyok rájuk. Számomra már az is hatalmas dolog volt, hogy részt vehettem az egész értékteremtésben. Mi a titkotok? Mit tesztek azért, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek? S.R: Erről bizony sokáig tudok beszélni. Van egy nagyon kedves mondásom, ami tökéletesen illik ide: „A jóisten csak diót ad a kezünkbe, azt nekünk kell feltörni.” Cégvezetőként mindenki tisztában van vele, hogy az egész folyamathoz hit kell és kitartás. Ami az esetünkben pluszt jelenthet, hogy szenvedéllyel tesszük mindezt. Arra törekszünk, hogy érezzék az ügyfeleink, az elejétől a végéig ő agyukkal próbálunk gondolkodni […]
márc 10, 2020
Semsei Rudolf, Budapest Party Service Kft.:
BIX Blogon posztolva 2020.03.11

A Bizalom Gála dijátadója után kérdeztük a Legjobb Ügyfélémény Díj nyertesét Semsei Rudolfot, a Budapest Party Service vezetőjét, hogy mit jelent számára ez a díj, milyen út vezetett hozzá és hogyan segít a BIX a magas ügyfélélmény biztosításában.

https://www.youtube.com/watch?v=Hh4lVqsYzPA

Milyen érzés megnyerni a legjobb ügyfélélmény díját?

Semsei Rudolf: Igazából önmagában is hatalmas élménynek bizonyult, hogy kimehettem a színpadra. Őszintén szólva az is roppant izgalmas volt, amikor egy hete szembesültem vele, hogy akár meg is nyerhetjük a díjat. Aztán pedig elkezdtem olvasni azokat a véleményeket, amiket rólunk írtak. Hihetetlenül nagy élmény volt mindez.

Azonnal össze is hívtam a vezetőséget, és elújságoltam nekik, mennyire büszke vagyok rájuk. Számomra már az is hatalmas dolog volt, hogy részt vehettem az egész értékteremtésben.

Mi a titkotok? Mit tesztek azért, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek?

S.R: Erről bizony sokáig tudok beszélni. Van egy nagyon kedves mondásom, ami tökéletesen illik ide:

„A jóisten csak diót ad a kezünkbe, azt nekünk kell feltörni.”

Cégvezetőként mindenki tisztában van vele, hogy az egész folyamathoz hit kell és kitartás. Ami az esetünkben pluszt jelenthet, hogy szenvedéllyel tesszük mindezt. Arra törekszünk, hogy érezzék az ügyfeleink, az elejétől a végéig ő agyukkal próbálunk gondolkodni és mindezt örömmel és szeretettel tesszük.

Miért fontos nektek, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek?

S.R: Profit orientált cég vagyunk, tehát egyértelműen abban hiszünk, hogy ha az ügyfél elégedett, akkor nálunk költ. Tehát a legfontosabb a számunkra, hogy tényleg elégedettek legyenek az ügyfeleink.

Gyakorlatilag ez a mozgatórugója a cégünknek. Abban hiszek, hogyha ez rajtam kívül a kollégáimat is örömmel tölti el, akkor egy pozitív jellegű flow érzéssel az egészet meg tudjuk váltani.

„A jóisten csak diót ad a kezünkbe, azt nekünk kell feltörni.”

Személy szerint Te vezetőként mit kaptál a BIX-től? Milyen érzés volt olvasgatni ezeket a véleményeket?

S.R: Különösen megható volt, amikor először olvastam ezeket a véleményeket. Az ember hajlamos arra, hogy mindig feladatokat, illetve problémamegoldásokat próbál magának és a kollégáinak támasztani. Az irodám falára külön ki van írva: „pozitív visszajelzést adni a kollégáimnak.

Olvasva a kedves és jó értékeléseket azonnal oda kellett mennem és meg kellett ölelnem a kollégáimat, elmondani, hogy mennyire büszke vagyok rájuk.

Mit üzensz azoknak, akik értékeltek benneteket?

S.R: Szeretném megköszönni azt a bizalmat, amit eddig kaptunk. Hálás vagyok, ha még élhetünk ezzel a lehetőséggel, és még sok-sok évig lehetünk jó partnerei ezeknek a cégeknek.

Miért ajánlanád másoknak a BIX-et?

S.R: Biztos mindenki ismeri a Tripadvisor-t, vagy találkozott már a Facebook értékelésekkel. Habár szolgálhatnak jó visszajelzésként, számomra a B2B világban ezek a rendszerek kevésbé működnek.

A BIX abban volt szerintem különösen erős, hogy rajta keresztül sokkal objektívebb tényekkel találkozhattunk azokban az írásokban, amelyeket olvashattam.


Semsei Rudolf 2019-ben a Legjobb Ügyfélélményt nyújtotta vásárlóinak és ezzel már számos hiteles társadalmi bizonyítékkal rendelkezik. Hogyan lehet ezt elérni? Ebben szeretnénk segíteni azoknak a vállalkozásoknak, akik szeretnének minél jobb ügyfélélményt nyújtani. Regisztrálj a márciusi BIX workshopra és tudj meg többet személyesen!

A workshop díjmentes, de a jelentkezés regisztrációhoz kötött.

Előadók:

Helyszín: Google Ground


Kapcsolódó cikkek

A felhasználói tartalom nyomában – ezért építheted a brand reputációd az ügyfeleiddel

A felhasználói tartalom nyomában – ezért építheted a brand reputációd az ügyfeleiddel

Manapság nincsenek egyszerű helyzetben a vállalatok, már ami a márkahűség és az online hírnév kialakítását illeti. Az interneten túl nagy a zaj és nagyon nehéz felkelteni az új érdeklődők figyelmét, emellett fenntartani a már meglévő ügyfelek érdeklődését. Egy dolog mégis hatásos lehet: mégpedig a user generated content – vagyis a felhasználók, az ügyfelek által létrehozott tartalom.