Gondolatok a konferenciáról
Regisztrálj egy perc alatt és gyűjts inspirációt akár egész évre!
Villámregisztráció
9:10-9:30
Nyiri Balázs pszichológus
9:10-9:30 Nyiri Balázs: Slow Down to Speed Up – Lassítsunk, hogy felgyorsuljunk
A logikus gondolkodásból soha nem lesz kreatív gondolkodás. Tudunk valamit, tudjuk, hogy tudjuk de nem jut eszünkbe, ez a „nyelvem hegyén van állapot”. Az esetek döntő többségében erre az információra nem jövünk rá, nem jut az eszünkre. Kutatók azt javasolják, ebben az állapotban lépjünk tovább és majd később eszünkbe jut az információ. Tehát az a logikus gondolkodás, hogy keressük tovább az információt, nem logikus út!
9:10-9:30
9:35-9:55
Markovich Béla (Mapei)
9:35-9:55 Markovich Béla: A munkatársaid termelési szándéka a legnagyobb kincsed
Kik a munkatársaid? Emberek! Az embereknek pedig van egy közös tulajdonságuk, tele vannak érzésekkel és érzelmekkel. Az embereket az érzelmek késztetik cselekvésre, éppen ezért fontos miként bánsz velük, hogyan kezeled a munkatársaidat. Ha ezt jól csinálod és odafigyelsz az érzéseikre, növelheted a cselekvési, termelési szándékukat!
9:35-9:55
10:00-10:20
Borbély Letícia (Medito)
10:00-10:20 Versenyfutás az idővel
Az üzleti világban teljesítményt szeretnénk elérni, olyan rekordokat dönteni, amilyeneket az olimpiai sportolók is elérnek. Nem csak az üzleti világban fontos a helyes és gyors döntéshozatal. Fiatalkorban is számos döntést szükséges meghoznunk, melyekre társadalmi nyomás is helyeződik. Például szinte már elvárt, alapvető tényező, hogy diplománk legyen, több nyelven beszéljünk.
10:00-10:20
10:30-10:50
Egerszegi Krisztián (MiniCRM)
10:30-10:50 Egerszegi Krisztián: Mennyit ér a céged?
Mindenkinek saját magának kell eldönteni, hogy melyik szintre pozicionálja magát, hol érzi jól magát. Ez nem feltétlenül mindig a csúcsot jelenti. Egy vállalat értékeit alapvetően befolyásolja a piac, a szellemi tulajdon, az üzleti modell és a pénzügyi mutatók, valamint maga a szervezet, hiszen nem vagyunk egyedül!
10:30-10:50
11:05-11:25
Sebastian Tamas (RocketShepherd)
11:05-11:25 Sebastian Tamas: Hogyan győzze le a dinamikus hal a nagy halakat?
A startup nem egy vállalkozási forma, hanem egy szemlélet és módszertan. Módszertan a hatékonyabb marketingre és terjeszkedésre. A hazai startupok 84%-a az elmúlt 10 évben indult! A tőkebefektetés igen magas idehaza, az árbevételen azonban még van mit javítani. Sok startup úgy gondolja, csak pénzre van szüksége és az üzlet, az innovatív ötlet máris progresszív üzletet biztosít. Fontos tudnunk azonban, hogy egy vállalkozásnak csak 1%-a az ötlet és a maradék 99% pedig a kivitelezés!
11:05-11:25
11:35-11:55
Fürjész Beáta (Karrier Hungária)
11:35-11:55 Fürjész Beáta: A győztes csapat
A csapat nem más, mint közös céllal rendelkező csoport, amelynek tagjai a hatékony együttműködés érdekében jól ismerik ezt a célt, annak irányába mutat egyéni szándékuk és szoros együttműködésben azon szorgoskodnak, hogy azt elérjék! Mitől lesz valaki győztes? Attól, hogy az ellenfelétől sikeresebbnek, és felkészültebbnek bizonyult!
11:35-11:55
12:00-12:30
Ebédszünet
12:00-12:30
12:30-12:50
Deliága Ákos (Talk-a-Bot)
12:30-12:50 Deliága Ákos: Személyesebb kommunikáció chatbottal? Nem paradoxon
A mesterséges intelligencia ma már rengeteg helyen elérhető, de a vállalkozások még nem feltétlenül tudják, hogyan építsék be folyamataikba. Az emberek nem szeretnek olyan dolgokkal foglalkozni, amik számukra nem olyan fontosak, azonban a chatbotok nem válogatnak! A chat pedig a privát kommunikációban egy rendkívül hatékony és közkedvelt csatorna lett, így pedig kiaknázása egyre inkább szükséges.
12:30-12:50
12:55-13:15
Lénárt Viktor (Grow Csoport)
12:55-13:15 Lénárt Viktor: Zsákutcák és sztrádák a vezetőfejlesztésben
Vannak olyan koncepciók, amelyek az üzleti életben nagyon fontosak, de nem férnek bele a határokkal rendelkező gondolkodásunkba. Ilyen például az exponenciális fejlődés, tegyük fel a technológiai fejlődés, amelynek igazán mély megértéséhez gondolkodásunkat nem szabad határok közé szorítanunk. A siker érdekében el kell kezdenünk azon gondolkozni, a jövőben milyen változások várhatóak, miben változik meg az üzleti környezetünk.
12:55-13:15
13:25-13:45
Juhász Attila (újHÁZ Centrum)
13:25-13:45 Juhász Attila: Mi a növekedés három alappillére?
Mi lehet annak az oka, hogy egyes vállalatok sokkal jobban tudnak növekedni a versenytársaikhoz képest? Persze amellett, hogy ugyanazon a piacon dolgoznak, és hasonló termékeket, szolgáltatásokat kínálnak a fogyasztóknak. Egy vállalat tartós növekedése jól definiált vízió és a végrehajtást szolgáló, LEÍRT stratégia nélkül nem tartható fent.
13:25-13:45
13:50-14:10
Semsei Rudolf (VakVarjú)
13:50-14:10 Semsei Rudolf: LOVE BRAND – Miként válhat szerethetővé egy varjú, aki vak
Egy művész magának szeret elsősorban játszani. Azonban egy jó vállalkozás a partnereire hangolva játszik és „szólaltatja meg hangszereit”! Azzal kell foglalkoznunk, hogy mi a legfontosabb a mi vendégeinknek, partnereinknek, mire van szüksége a célcsoportnak. Hiszen enélkül nem lehet sikeres éttermet, vállalkozást vezetni.
13:50-14:10
14:20-14:40
Dr. Al Ghaoui Hesna újságíró
14:20-14:40 Dr. Al Ghaoui Hesna: Félj bátran
A félelmet a mai világban a gyávasággal és azzal az érzéssel azonosítják, hogy nem vagyunk elég jók. Tegyünk a félelem ellenére és ne a félelem miatt valamit, féljünk bátran! Fontos, hogy a félelmet olyan kontextusba helyezzük, amit elfogadunk, a félelem máris megváltozik. Gondoljunk csak bele, milyen egy verseny előtti, vizsga vagy előadási előtti drukk. Félelem, mégis más, amikor pedig megugorjuk, csak feljebb emel minket!
14:20-14:40
14:45-15:05
Dr. Kiss Gergely olimpiai bajnok
14:45-15:05 Dr. Kiss Gergely: A siker útja
„Kisgyermek koromban egészen hamar olimpiai bajnok és jogász szerettem volna lenni és ebbe az irányba is terelt a sors, hiszen a vízilabdában hamar megtaláltam a világom.” Huszon éves korom derekán már elértem a diplomát és 3 olimpiai aranyérmet, szinte mindent elértem amit szerettem volna de még mindig itt vagyok és dolgozok. Ezt a fajta elszántságot és céltudatosságot nem lehet máshogy csinálni az élsportban, illetőleg így a vállalatvezetés világában a siker és teljesítmény elérését. Mindig, mindenhol a legjobb formánkat kell hoznunk és egyenesen haladni a céljaink felé, az akadályokat a lehető legjobb módon leküzdve!
„Nem azért jó valaki mert nyer, hanem azért mert ha veszít, hamar feláll és tovább tud menni!”
14:45-15:05
15:10-15:30
Farkas Zsolt (Evolut Agency)
15:10-15:30 Farkas Zsolt: Kommunikálj bátrabban
Azért fontos a tartalomgyártás, mert rengeteg emberhez eljuthatsz. Az emberek megismerhetnek és így javíthatod a szakmai hitelességedet. Ennek köszönhetően, például előnyösebb helyzetbe kerülhetsz egy tárgyaláson, hiszen már tudják ki vagy.
Alapvetően a Story átvette a „stafétát” napjainkban az egyszerűbb folyamokon megjelenő tartalmaktól.
Fontos, hogy a tartalmak értékesek legyenek az olvasó számára!
15:10-15:30
15:35-15:55
Dr. Sári Erzsébet belgyógyász
15:35-15:55 Dr. Sári Erzsébet: Az életelemünk a bátorság
A bátorság olyan érzelmi erőforrás, amely képessé teszi az embert, hogy az akaratereje gyakorlásával belső vagy külső akadályokkal szemben is elérje kitűzött céljait!
„Legkülönb ember, aki bátor s csak egy különb van, aki bátrabb!”
15:35-15:55
16:00-16:15
Láving Gusztáv (Hiventures)
16:00-16:15 Láving Gusztáv: Családon kívüli generációváltás tőkebefektetés segítségével – Az EKO konzervgyár story
Magyarországon a tulajdonosok 80%-a szeretné családon belül átruházni vállalatát, azonban a kedvezményezetteknek mindössze 20%-a szeretné átvenni a családi vállalkozást.
A banki hiteleknek mindig vannak korlátai, például árbevétel alapján korlátolt a kölcsön összege. A mi tőkebefektetésünk segítségével azonban az adott vállalat meglépheti azt a szintet, hogy a bank hitelt adjon számukra, így olcsóbb kölcsönnel kiváltva tőkebefektetésünket.
16:00-16:15
16:15-16:30
Gangel Péter (Bizalmi Kör)
16:15-16:30 Gangel Péter: A kultúra megeszi reggelire a stratégiát
A kultúra mindig győz, mindig megeszi reggelire a stratégiát! Egyre több cég ismeri fel annak a lehetőségét és értékét, hogy valamiféle értékrendszerrel különböztesse meg magát a piacon, hogy a vásárlóit megkülönböztesse és egy közösséget formáljon belőlük!
De mire építsük a közösséget? Építhetünk érdekközösségeket, de ha nem találjuk meg a megfelelő érdekeket, rövid életű lesz. Értékközösséget kell építeni, mely bár lassú folyamat de a közösség minden egyes tagja kézzel fogható értéket vihet haza magával… Ez egy teljesen más filozófia!
16:15-16:30