Lemaradtál?
Rendeld meg az évindító Trust Summit
Online konferencia videó-és hanganyagait!
Miként segíthet egy felkészült mastermind csoport abban, hogy a milliárd feletti volumen kezelése is megoldott legyen?
Képzelj el egy mesterelme csoportot, ahol nagyjából hasonló nagyságrendű cégek vezetői ötletelnek olyan feladatok áthidalásában, mint például a drasztikusan megnövekedett forgalom kezelése. Ahol mindenki szinte egy cipőben jár, értitek a másik problémáját, és...
Hinni a napelemben, és prémium szintű napelemes szolgáltatást nyújtani
Hoványi Dávid Csaba személyében a napelemes technológia specialistáját köszönhetjük immáron a Bizalmi Körön belül. A vele készített bemutatkozó interjú alatt persze nemcsak a napelemek kerültek szóba, hanem az általa vezetett OPERA SOLAR Kft. tevékenységét is...
FB élő bejelentkezés
Mastermind
Lemaradtál? Rendeld meg az évindító Trust Summit Online konferencia videó-és hanganyagait!
Hogy látja több mint 200 cégvezető a szervezeti, piaci, társadalmi bizalom és az innováció kérdéseit 2020 végén? – A Bizalom 2021 Kutatás legizgalmasabb vetületei
Valamivel több, mint 200 cégvezető, ügyvezető igazgató és vállalati döntéshozó válaszainak segítségével készült el a BIX és a Bizalmi Kör közös kutatása, melyben a 2021-re várható bizalmi trendek alakulását igyekeztünk feltérképezni. Válaszadóink 71 százaléka...
Miért olyan fontosak a termékértékelések?
Az ügyfelek egy részének fenntartásai vannak az online vásárlással szemben. Hosszabb távra történő befektetéseknél, pl. ruhák, bútorok vásárlásakor a vevők szeretnének biztosra menni. De lehetséges ez anélkül, hogy fel- vagy kipróbálnák a megvásárolni kívánt terméket?...
„A munkavállalók felé szolgáltatni majdhogynem fontosabb, mint az ügyfelek felé” – II. rész
Hol érdemes „tartani” a HR-t? Cégen belül vagy kívül? Melyik esetben milyen feladatokat lát el vagy várhatunk el tőle? Mi az a dashboard és mik lehetnek cégspecifikus feladatok? Kőszegi Boglárka válaszolt a kérdésekre, cikkünk első részét itt olvashatjátok. Cikkünk...
„A munkavállalók felé szolgáltatni majdhogynem fontosabb, mint az ügyfelek felé” – I. rész
Hogyan is aposztrofáljuk ma a HR-eseket? Szakértők, specialisták? És vajon az, ahogyan megnevezzük őket milyen szemléletmódváltás eredménye, vagy milyen szemléletmódváltást hoz(hat) magával? A HR helyzetéről, változásairól Kőszegi Boglárka mesélt nekünk. Kőszegi...
Patai Zoltán: Az első és legfontosabb lépés az volt, hogy visszaszerezzük a felhasználók bizalmát
Egy ma 21 éves cégről, a világon az egyik legelső food delivery cégről beszélünk, ahol egészen 2014-ig maguk az alapítók voltak a tulajdonosok is. Mára a Netpincér csatlakozott a Delivery Hero cégcsoporthoz, ami a Kínán kívüli legjelentősebb ételkiszállító vállalat,...
4 érv egy szervezeti ombuds mellett
Szervezeti ombuds egy olyan bizalmas vállalati konfliktuskezelő, aki megkönnyíti és időben előre jelzi a szervezet tagjai által megfogalmazott aggodalmak, panaszok rendszerszerű és méltányos kezelését. A szervezeti ombuds minden vállalati egységtől független és...
Komplex e-kereskedelmi szolgáltatások az e-commerce robbanása előtt
Ocskay Lászlónak, az OANDER Development Kft. alapítójának személyében ismét újabb taggal bővül a Bizalmi Kör Deák Vezetői Klub. Vele is készítettünk tehát egy bemutatkozó interjút, fogadjátok sok szeretettel. Ahogy az már megszokott, elsőként a vállalkozás...
Nyerj cégvezetők gondolataival egy kétszemélyes vacsorát
Júniusban is nagy sikere volt, ezért júliusban újra jövünk a blogkvízzel.A feladat nem túl bonyolult, de szeretnénk, ha képbe kerülnél a legfontosabb júniusi történésekkel, gondolatokkal és nem maradnál le tapasztalt cégvezetők inspiráló gondolatairól.Főnyeremény:...
Versenyképességet nyújtani a minőségre érzékeny informatikai piacon
A Bizalmi Kör Széchenyi Vezetői Klub immáron Pongrácz Jánost, a Passed Informatikai Kft. ügyvezető igazgatóját is az újdonsült tagok közt üdvözölheti. A csatlakozás örömére meg is ragadtuk az alkalmat, és bemutatkozó interjút készítettünk Jánossal. Szokás szerint most...
Egerszegi Krisztián: Akik kidobták a ballasztot
Akadtak olyanok, akiknek az elmúlt hónapok nemhogy nehézséget nem okoztak, de sikeresebben tudtak kijönni belőlük, mint ahogyan nekivágtak. Természetesen ebben az esetben ez erősen szektorfüggő is, ugyanakkor a tapasztalatok, amiket a MiniCRM szerzett hatékonyan...
Csatlakoznál egy Bizalmi Kör vacsorához?
Széchenyi István
© 2020 Bizalmi kör Kft. Minden jog fenntartva!