Lemaradtál?
Rendeld meg az évindító Trust Summit
Online konferencia videó-és hanganyagait!
Mi a párhuzam a sportbéli és üzleti extrém teljesítmény között? – VIDEÓ
Milyen párhuzamot lehet felfedezni a mozgás, valamint az üzleti teljesítmény kulcsfontosságú tényezői között? Mi kell ahhoz, hogy valaki a sportban, illetve a vállalkozásának a vezetésében is a legmagasabb szinten tudjon teljesíteni? Ezekről az izgalmas kérdésekről...
Milyen vezetői stratégiát alkalmazzunk a cégünk menedzseléséhez? – VIDEÓ
A Bizalmi Kör Business Talks Trend rovatában Vég Ottóval beszélgettünk, mégpedig a 2021-ben leginkább működőképes vezetői stratégiákról. Ottó a 3rdGEN Zrt. egyik alapítójaként napi szinten dolgozik vezetőkkel, úgyhogy tökéletes rálátása van az egyes vezetői stratégiák...
FB élő bejelentkezés
Mastermind
Lemaradtál? Rendeld meg az évindító Trust Summit Online konferencia videó-és hanganyagait!
Minőségi vállalatirányítási rendszerek építése – tartós együttműködések keretei között
Michaletzky András, a NEXT Software Kft. társtulajdonosa nemrégiben csatlakozott a Bizalmi Kör Mastermind csoportba. A vállalatirányítási információs rendszerek kiépítése jelenti a szakterületüket, a csoporton belül pedig főként a brand építés terén vár nyitottan...
A te céged milyen pontosan tudja megfogalmazni, kit keres?
Metics Krisztiánnal a beérkező önéletrajzokról és a kiválasztási folyamat hatékony automatizációjáról beszélgettünk. Mihez kezdjünk a rengeteg beérkezett önéletrajzzal? Hogyan könnyítsük meg cégünk és leendő munkatársaink életét azzal, hogy megváltoztatjuk a toborzás...
Wolf András: Az IT egy cross-industry szektor, mindig annyira működik jól, amennyire az ügyfelei
Wolf Andrással a hazai IT piac átalakulásáról beszélgettünk. Mennyire érintette ezt a szektort a válsághelyzet, hogyan tudtak alkalmazkodni az IT cégek, mennyiben változott meg az IT szakemberek munkavállalói attitűdje, mit látni jelenleg úgy általában erről a...
Pethő Anikó: Most igazán megtérül, ha el tudunk vonatkoztatni az eddig jól bevált módszereinktől
„After-Covid”, azaz a jelenlegi helyzettel kompatibilis interjúztatás. Ahogyan szinte minden más átalakul az elmúlt hónapokban, úgy a felvételi folyamatoknak is módosulniuk, alkalmazkodniuk kell ezekhez a változásokhoz. Az Aarenson Consulting vezetője azt mondja, a...
A 21. század legfőbb ereje
A világban sok minden változott és változik nap mint nap, de valami soha: az emberek egymáshoz fordulnak segítségért, tapasztalatmegosztásért, ha egy-egy ötletet meg akarnak futtatni, valamilyen tervet készítenek, megvalósítanak. Ez különösen fontos cégvezetőknek,...
Új Widget, ami kényelmesen elhelyezhető weboldaladon
BIX Blogon posztolva 2020.03.03 Biztosan Te is tudod, hogy az utóbbi időben a marketing, kiemelten a B2B marketing egyik kedvenc szava lett a social proof, magyarul a társadalmi bizonyíték. Döntés előtt a legtöbben társadalmi bizonyítékok után kutatnak, és arra...
Munkáltatói márkaépítés a storytelling segítségével
Bizalmi Kör Blogon Posztolva 2020.02.24. A történetmesélés színtiszta biológia, ami az agyra hat, és működik. Megtanulhatjuk, hogyan érdemes történetet mesélni és bátorítani erre munkatársainkat is. A televízió-képernyőről ismert Batiz Andrást köszönthettük február...
Folyamatos üzletfejlesztés magas szinten kivitelezve
Hegedűs Viktornak, a Smartphone Hungary Kft. tulajdonosának személyében újabb értékes tagot köszönthet a Bizalmi Kör Lánchíd Klub. A csatlakozás örömére intéztünk néhány bemutatkozó jellegű kérdést Viktorhoz a cégéről, róla mint vállalkozó, illetve a vele kapcsolatos...
Ügyfélközpontú gondolkodásmóddal a milliárdos árbevétel fölé
Horváth István személyében a Lánchíd Vezetői Klub újdonsült tagját köszönthetjük. A csatlakozás apropóján beszélgettünk vele a vállalkozói szemléletmódjáról, valamint az általa vezetett IMPEX 2000 Pohár Center Kft. működéséről. Hiánypótló tevékenység a vendéglátóipar...
Léman Szilvia, a Fitness & Harmony megálmodója
Pszichológusként, tanárként, egészségügyi tudással a hátam mögött álmodtam meg a Fitness & Harmony Alakformáló Szalont. Egyetemi tanulmányaimat Pszichológiai tanácsadás és beavatkozás szakirányon végeztem, emellett szakképzést szereztem a Pedagógiai Karon. A...
Csatlakoznál egy Bizalmi Kör vacsorához?
Széchenyi István
„A munkavállalók felé szolgáltatni majdhogynem fontosabb, mint az ügyfelek felé” – II. rész
„A munkavállalók felé szolgáltatni majdhogynem fontosabb, mint az ügyfelek felé” – I. rész
Hogyan kezeld az ügyfelek elvárásait egy kihívásokkal teli időszakban? – A customer service 6 módja krízisben – II. rész
© 2020 Bizalmi kör Kft. Minden jog fenntartva!