Legendás ügyfélélmény több szinten megvalósítva

Immáron Berka Lászlót, a Legendás Szolgáltatás Kft. ügyvezetőjét is a Bizalmi Kör Éves Mastermind csoport tagjai között üdvözölhetjük.
jún 23, 2020

Immáron Berka Lászlót, a Legendás Szolgáltatás Kft. ügyvezetőjét is a Bizalmi Kör Éves Mastermind csoport tagjai között üdvözölhetjük. A csatlakozás apropóján megragadtuk az alkalmat, és alaposan kifaggattuk Lászlót a vállalkozásáról, az őt foglalkoztató kihívásokról, illetve a vele kapcsolatos egyéb tudnivalókról.

„Legendás ügyfélélmény kialakításával, illetve megvalósításával foglalkozunk.”

– kezdett bele László a Legendás Szolgáltatás Kft. tevékenységének ismertetésébe.

A mi segítségünk jellemzően az értékesítés, valamint az ügyfél kiszolgálás területén realizálódik. Olyan vállalkozásokkal dolgozunk együtt, ahol már megvannak az ügyfelek, adottak a vásárlók és a folyamatok. Ugyanakkor magasabb szintre akarják emelni a szolgáltatásukat, az eredményességüket, nem utolsósorban pedig meg akarják különböztetni magukat a piacon.

Alapvetően három szinten tudunk támogatást nyújtani. A belépő szinten az úgynevezett stratégiai tervezés és tanácsadás valósul meg, illetve a stratégia kidolgozására is sor kerül. A második szint lényegében a megvalósítást foglalja magába a szükséges fejlesztésekkel, míg a harmadik szint keretei között az üzemeltetésben is segíteni tudunk. A három szint egymásra épül, miközben teljes mértékben a partner kihívásaihoz tudjuk szabni őket.

Azt is megtudtuk, mi motiválta a vállalkozás alapításakor

13 évig dolgoztam call centerben. Végig jártam az összes lépcsőfokot, gyakorlatilag az egész életemet az ügyfelek kiszolgálása és az értékesítés járta körül. 2014-ben érkezett el az idő a nagy váltásra, a vállalkozásom tevékenysége pedig egyszerűen adta magát. Ez az a terület, amit imádok és szeretek.

A customer experience témakörével egyébként 2012-ben találkoztam először egy belső tréning keretei között. Akkor volt lehetőségem első ízben megtapasztalni, hogy az élményteremtés milyen jelentős hatást tud gyakorolni a munkatársakra, az értékesítésre, valamint a kiszolgálásra.

Ami a Legendás Szolgáltatás Kft. tevékenységét illeti, először a szolgáltatásunk kimerült a stratégiai tervezésben. Aztán az ügyfelek igényeihez alkalmazkodva következett a megvalósításban való segítségnyújtás. Majd pedig jelentkezett a további igény, miszerint sok cég küzd nehézségekkel az üzemeltetés terén, így fejlődött tovább organikusan a vállalkozás profilja.

Nem marad el a szabadidő és az önfejlesztés sem

Van egy 11 és 8 éves lányom és fiam. Nagy kihívás a magánélet a vállalkozói lét közötti összhang megteremtése és fenntartása. Számomra kiemelten fontos, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű időt tölthessek a gyerekeimmel.

A napi szintű önfejlesztésben hiszek, és ezt is teszem. Napi 1 órát biztos, hogy tanulok, méghozzá a marketing és értékesítés témaköréről, illetve a vállalkozói énkép fejlesztéséről. Ez kulcsfontosságú az életemben. Törekszem arra, hogy havonta két könyv elolvasása meglegyen különböző témákban.

Sokat futok, négy maraton már a hátam mögött van, nem számítva a temérdek félmaratont. Sokszor egészen szuper ötletek jönnek futás közben.

Most a cégfejlesztés számít még kiemelt területnek az életemben. Szóval nyitott vagyok mindenféle segítségre ezzel kapcsolatban, akár a Bizalmi Körön belül is.



Kapcsolódó cikkek

“Ezt a tempót kizárólag a sebességet váltó vezetők fogják tudni tartani” – interjú a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal

“Ezt a tempót kizárólag a sebességet váltó vezetők fogják tudni tartani” – interjú a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal

Milyen fiatal vállalkozóként érvényesülni a mai üzleti környezetben? Egyáltalán hogyan boldogulnak majd a jövő döntéshozói ebben a felgyorsult világban? Az alábbi interjúban többek között ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal.

“Itt olyan vezetőkkel ismerkedtem meg, akik lehet, hogy egyébként soha nem jönnének be a tárgyalómba” – interjú Kormány Tamással, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

“Itt olyan vezetőkkel ismerkedtem meg, akik lehet, hogy egyébként soha nem jönnének be a tárgyalómba” – interjú Kormány Tamással, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

Múlt, jelen, jövő a cégvezetésben. De mégis mi változott az elmúlt 30 évben a vállalatok, és a döntéshozók szempontjából, és miért fontos a tanácsadói szakma? Ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Kormány Tamással.