Eredményes hirdetések és online marketing, tűpontos mérésekre alapozva

Buzás Zsolt, az Internetplaza Kft. és Netmarketing Kft. társtulajdonosát is a TOP Széchenyi Vezetői Klubunk tagjai között köszönthetjük. Ennek apropóján beszélgettünk vele marketinges vállalkozásáról, e-kereskedelemről és kikapcsolódásról.
dec 10, 2020

Immáron Buzás Zsoltot, az Internetplaza Kft. és a Netmarketing Kft.  társtulajdonosát is a Bizalmi Kör TOP Széchenyi Vezetői Klub nagyra becsült tagjai között üdvözölhetjük. Természetesen Zsolttal sem maradhatott el az ilyenkor megszokott bemutatkozó interjú:

„A cégünk online marketing kivitelezéssel foglalkozik. Konkrétabban fogalmazva Google Ads, Facebook, Youtube hirdetések kezelését végezzük ezen kívül árösszehasonlító portálok menedzselésével, honlapkészítéssel, Instagram hirdetésekkel, továbbá email marketinggel foglalkozunk még.

A munkánk hozzáadott értéke, hogy minőségi látogatókat irányítunk az ügyfeleink weboldalára, illetve webshopjára. Mindezt eredményorientáltan tesszük, vagyis nagy hangsúlyt fektetünk a mérés fontosságára, hiszen így tudjuk a leghatékonyabban optimalizálni a hirdetéseket.

Mintegy 60-70%-ban webshopokkal dolgozunk együtt, emellett pedig gyártó, szolgáltató és kereskedő cégek is megtalálhatók a portfóliónkban.  Az egyik legismertebb referenciánk a Gablini, akiknél az autószalonok összes hirdetését mi végezzük olyan brandeket képviselve, mint az Aston Martin, Peugeot, Hyundai, vagy a KIA.”

Zsolt elmondása szerint igyekeznek teljesen más megközelítéssel dolgozni, mint ahogyan az a marketing ügynökségektől megszokott:

„Abban számítunk kiemelkedőnek a piacon, hogy igény szerint akár a partnereink teljes online marketing tevékenységét el tudjuk vinni. Magyarul egy kézben tartunk mindent, el tudunk látni minden fontos feladatot, amire szükség van.

Szintén speciális megoldásnak számít, hogy csapatokban dolgozunk. Tehát a klasszikus ügynökségi modellel szemben nálunk komplett csapat foglalkozik egy-egy ügyféllel. Egy éve álltunk át erre a modellre, a több szem többet lát alapon történő munkavégzés pedig remekül működik.”

A Netmarketing Kft. létrejötte és felfutása közös munka eredménye, amihez kitűnő alapot jelentett az azonos értékrend:

„2011-ben alapítottuk a céget Laczkó Balázzsal (aki egyébként szintén Bizalmi Kör klubtag).  Először teljesen más területen kezdtünk el dolgozni azzal az erőteljes motivációval, hogy kibontakozzunk.

Közös volt bennünk már akkor is, hogy másképp próbálunk gondolkodni az online marketing piacán, mint mondjuk a többi piaci szereplő. Önműködő vállalkozást akartunk építeni már a kezdetektől, és az általunk megalkotott csapatmodell szerencsére szépen működik is.

19-en vagyunk egyébként csapatszinten jelenleg. Igyekszünk munkavállalóinknak is biztosítani a különleges bánásmódot, lehetővé téve olyan dolgokat is, amihez máshol nem jutnának hozzá.”

A Covid-19 okozta gazdasági visszaesés bizony egy marketing ügynökség részéről is fokozott szerepvállalást igényel:

„Jelen pillanatban a legnagyobb kihívásunk a Covid-19 helyzettel kapcsolatos, ugyanis eltökélt szándékunk megmenteni minden velünk dolgozó céget. Úgy nyújtunk nekik tehát pluszt a vészterhes időkben, hogy nem fizetnek többet a szolgáltatásért. A cél, hogy talpon tudjanak maradni, sőt emelkedjenek bevételeik.”

Zsolték nemcsak tanítják, hanem csinálják is az e-kereskedelmet, méghozzá kimagasló eredményekkel:

„Érdekes történet még, hogy Balázzsal 3 évvel ezelőtt elindítottunk egy webshopot is. Akkoriban tanítottunk egy céget online marketingre, ők pedig nem akartak többet költeni, holott a számok igencsak kedvezőek voltak. Így megkaptuk a lehetőséget arra, hogy a szóban forgó termékkörre csináljunk mi egy webshopot.

A sneci.hu webáruházról van szó, aminek azóta minden évben töretlenül emelkedik az árbevétele. Most magyarországi viszonylatban a 3. legnagyobb webshopnak számítunk a keresések alapján, illetve a nagykereskedések visszajelzései alapján. Erre nagyon büszke vagyok.

Különösen annak fényében, hogy az itt összeszedett tapasztalatokat rendre át szoktuk adni az ügyfeleinknek is.”

Természetesen a szokásos önfejlesztés-feltöltődés-hobbik kérdéskör sem maradhatott ki a beszélgetésből:

„Az utóbbi időben nagyon sokat tanulmányoztam különböző logisztikai megoldásokat, ugyanis az e-kereskedelemben a megfelelő kiszolgálás  hiánya a legnagyobb probléma. Az általam elsajátított megoldásokat pedig át is ültettük a cégünk működésébe.

A legfőbb hobbim az utóbbi évben a kempingezés lett. Sokat motorozok, időnként pedig horgászok is. Ami persze igazából pihentet és kikapcsol, az a családommal való időtöltés.”



Kapcsolódó cikkek

“Ezt a tempót kizárólag a sebességet váltó vezetők fogják tudni tartani” – interjú a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal

“Ezt a tempót kizárólag a sebességet váltó vezetők fogják tudni tartani” – interjú a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal

Milyen fiatal vállalkozóként érvényesülni a mai üzleti környezetben? Egyáltalán hogyan boldogulnak majd a jövő döntéshozói ebben a felgyorsult világban? Az alábbi interjúban többek között ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal.

“Itt olyan vezetőkkel ismerkedtem meg, akik lehet, hogy egyébként soha nem jönnének be a tárgyalómba” – interjú Kormány Tamással, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

“Itt olyan vezetőkkel ismerkedtem meg, akik lehet, hogy egyébként soha nem jönnének be a tárgyalómba” – interjú Kormány Tamással, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

Múlt, jelen, jövő a cégvezetésben. De mégis mi változott az elmúlt 30 évben a vállalatok, és a döntéshozók szempontjából, és miért fontos a tanácsadói szakma? Ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Kormány Tamással.