„Be first! Be unique! Be different!”

Mátrahegyi Péterről, a HATÁS REKLÁMSTÚDIÓ Kft. tulajdonosáról olvashattok ebben a bejegyzésben. Péter személyében ugyanis újabb taggal bővült a Bizalmi Kör vezetői csapata, a cikkben pedig nemcsak róla, hanem a vállalkozásáról is érdekességeket találtok: „Névjegykártyákat, cégtáblákat, zászlókat és dekorációkat is készítünk a megbízóinknak.  Leginkább abban különbözünk más piaci szereplőktől, hogy elejétől a végéig jelen vagyunk a folyamatban.  Vagyis „end to end” szolgáltatást nyújtva takarítunk meg nem kevés időt, energiát és pénzt a minket választó partnereknek. Merthogy velünk dolgozva nem szükséges külön marketing tanácsadóval, grafikussal, nyomdával és webfejlesztővel tartani a kapcsolatot. Komplexen menedzseljük az ügyfeleink online megjelenését, igény szerint az offline arculati elemekkel együtt.” Péterék nem akármilyen projekteket vittek végig sikerrel az évek alatt, már csak olvasni is rendkívül izgalmas róluk: „Országos szinten szolgáljuk ki az ügyfeleinket, többek között olyan megbízókat magunk mellett tudva, mint például a COOP Szolnok Zrt., Zöld Ker Kft., a Hajdú Coop Zrt., a Heineken vagy a MÁV. A kis és középvállalati szektorból is számos partnerrel dolgozunk együtt, köztük éttermekkel, hotelekkel, kereskedő és gyártó feladatokat végző vállalkozásokkal. Mindezen felül büszkék vagyunk rá, hogy a Közép Európai térség első Aston Martin szalonját is az ügyfeleink között tudhatjuk. Dekoráltunk már hajót, repülőt, személygépkocsit, motorbiciklit és kerékpárt is. A Penny Market […]
jún 27, 2021

Mátrahegyi Péterről, a HATÁS REKLÁMSTÚDIÓ Kft. tulajdonosáról olvashattok ebben a bejegyzésben. Péter személyében ugyanis újabb taggal bővült a Bizalmi Kör vezetői csapata, a cikkben pedig nemcsak róla, hanem a vállalkozásáról is érdekességeket találtok:

„Névjegykártyákat, cégtáblákat, zászlókat és dekorációkat is készítünk a megbízóinknak.  Leginkább abban különbözünk más piaci szereplőktől, hogy elejétől a végéig jelen vagyunk a folyamatban. 

Vagyis „end to end” szolgáltatást nyújtva takarítunk meg nem kevés időt, energiát és pénzt a minket választó partnereknek. Merthogy velünk dolgozva nem szükséges külön marketing tanácsadóval, grafikussal, nyomdával és webfejlesztővel tartani a kapcsolatot.

Komplexen menedzseljük az ügyfeleink online megjelenését, igény szerint az offline arculati elemekkel együtt.”

Péterék nem akármilyen projekteket vittek végig sikerrel az évek alatt, már csak olvasni is rendkívül izgalmas róluk:

„Országos szinten szolgáljuk ki az ügyfeleinket, többek között olyan megbízókat magunk mellett tudva, mint például a COOP Szolnok Zrt., Zöld Ker Kft., a Hajdú Coop Zrt., a Heineken vagy a MÁV.

A kis és középvállalati szektorból is számos partnerrel dolgozunk együtt, köztük éttermekkel, hotelekkel, kereskedő és gyártó feladatokat végző vállalkozásokkal. Mindezen felül büszkék vagyunk rá, hogy a Közép Európai térség első Aston Martin szalonját is az ügyfeleink között tudhatjuk.

Dekoráltunk már hajót, repülőt, személygépkocsit, motorbiciklit és kerékpárt is. A Penny Market megbízásából másfél hónap alatt hatvan kamiont dekoráltunk fel néhány évvel ezelőtt, de többek között egy óriási szurkolói zászlót is készítettünk már a pekingi olimpiára.”

Természetesen a kezdetekről, illetve az organikus fejlődésről is érdeklődtünk Péternél:

„Immáron huszonhat éve annak, hogy egy könyvelőiroda társ cégeként elkezdtük a tevékenységünket. Szép sorban érkeztek az újabb és újabb megkeresések, természetesen a kihívásokkal együtt.

Minél több gépre és munkatársra volt szükségünk, így szép sorban nőttük ki a székhelyeinket. Egy 2007-es és 2016-os költözést követően tavaly végre be tudott érni a megfeszített erőfeszítéseink gyümölcse.

Vagyis a komplex vállalkozás, a gyártással egyetemben egyazon helyre költözhetett, méghozzá Szolnokon az Eötvös tér 2. szám alá. Ez nem akármilyen mérföldkőnek számít a cég életében.”

Szokás szerint az aktuális kihívások, illetve a nagyobb mérföldkövek és változások is szóba kerültek a beszélgetés során:

„A költözés természetesen nagy pozitívum, ugyanakkor a Covid-19 helyzet okozott némi visszaesést az üzletmenetünkben. Persze igyekeztünk reagálni a kialakult szituációra, kidolgozva egy termékcsoportot maszkkal, plexi elválasztófallal, padlómatricákkal.

Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen motivált, lelkes és felkészült csapattal dolgozhatok együtt. Meggyőződésem, hogy a közös célok hatására épülhet akár egy cég, akár egy csapat.

„Be first! Be unique! Be different!” – ezt a jelmondatot fogalmaztuk meg közösen magunknak.”

Péternek az interjú végére is maradt érdekes gondolata, mégpedig a szabadidő és feltöltődés témakör kapcsán:

„Egyrészt kerékpározással, a másik nagy szerelmem pedig a veterán autók. Mindezen felül a szakmai fejlődés, illetve az idegennyelvek is fontos szerepet töltenek be az életemben. Úgy gondolom, hogy sokkal inkább élményeket kellene vásárolnunk a tárgyak helyett.”



Kapcsolódó cikkek

“Ezt a tempót kizárólag a sebességet váltó vezetők fogják tudni tartani” – interjú a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal

“Ezt a tempót kizárólag a sebességet váltó vezetők fogják tudni tartani” – interjú a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal

Milyen fiatal vállalkozóként érvényesülni a mai üzleti környezetben? Egyáltalán hogyan boldogulnak majd a jövő döntéshozói ebben a felgyorsult világban? Az alábbi interjúban többek között ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal.

“Itt olyan vezetőkkel ismerkedtem meg, akik lehet, hogy egyébként soha nem jönnének be a tárgyalómba” – interjú Kormány Tamással, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

“Itt olyan vezetőkkel ismerkedtem meg, akik lehet, hogy egyébként soha nem jönnének be a tárgyalómba” – interjú Kormány Tamással, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

Múlt, jelen, jövő a cégvezetésben. De mégis mi változott az elmúlt 30 évben a vállalatok, és a döntéshozók szempontjából, és miért fontos a tanácsadói szakma? Ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Kormány Tamással.