Komplex informatikai támogatás bizalmi alapon, elérhető árakon

Hoffmann Zsolt nemcsak egy régóta ismert és kedvelt klubtagnak számít a Bizalmi Körön belül. A Smart Digital Kft. vezetője és az ő elkötelezett csapata tényleg bizalmi alapon segít nemcsak nekünk, hanem más klubtagoknak is a felmerülő IT kérdésekben. Zsolt nemrégiben hosszabbította meg a klubtagságát, mi pedig ennek örömére beszélgettünk vele egy interjú erejéig: „A cég 2012-es indulása óta a tevékenységünk egy fontos szelete, hogy hazai nagyvállalatoknak és áruházláncoknak szolgáltatunk korszerű informatikai hátteret. Egyrészt online szolgáltatással dedikált helpdesk csoport segítségével, amit egy dedikált Onsite Service Team támogat. Legnagyobb ügyfelünk az Obi Barkács Áruházlánc, akiknél a teljes informatikai infrastruktúrátüzmeltetjük. De partnerink közé tartozik többek között a Pizza Hut, a Starbucks, a KFC, a Kulcs-soft, az újHÁZ Centrum vagy a Hufbau is. Partnereink jellemzően olyan cégek, akiknél már tudatosult, hogy az informatika az egyik legfontosabb értékteremtést támogató eszköz egy vállalkozás életében, és ezek hatékony működésének biztosításához érdemes szakértői segítséget igénybe venni.  Az elmúlt évtizedben úgymond  multi cégeken „szocializálódva” a Smart Digital Kft-nél a KKV-k minőségi és magas színvonalú  kiszolgálása is egyértelműen mindennapi rutinná vált: „Mivel szinte kezdettől fogva multikat szolgáltunk ki, ezáltal hozzászoktunk, hogy magas sztenderdeknek feleljen meg az általunk nyújtott szolgáltatás. A szigorú rendelkezésre állási paraméterek pedig stabil alapot jelentenek a kifogástalan minőségű […]
nov 15, 2021

Hoffmann Zsolt nemcsak egy régóta ismert és kedvelt klubtagnak számít a Bizalmi Körön belül. A Smart Digital Kft. vezetője és az ő elkötelezett csapata tényleg bizalmi alapon segít nemcsak nekünk, hanem más klubtagoknak is a felmerülő IT kérdésekben.

Zsolt nemrégiben hosszabbította meg a klubtagságát, mi pedig ennek örömére beszélgettünk vele egy interjú erejéig:

„A cég 2012-es indulása óta a tevékenységünk egy fontos szelete, hogy hazai nagyvállalatoknak és áruházláncoknak szolgáltatunk korszerű informatikai hátteret. Egyrészt online szolgáltatással dedikált helpdesk csoport segítségével, amit egy dedikált Onsite Service Team támogat.

Legnagyobb ügyfelünk az Obi Barkács Áruházlánc, akiknél a teljes informatikai infrastruktúrátüzmeltetjük. De partnerink közé tartozik többek között a Pizza Hut, a Starbucks, a KFC, a Kulcs-soft, az újHÁZ Centrum vagy a Hufbau is.

Partnereink jellemzően olyan cégek, akiknél már tudatosult, hogy az informatika az egyik legfontosabb értékteremtést támogató eszköz egy vállalkozás életében, és ezek hatékony működésének biztosításához érdemes szakértői segítséget igénybe venni. 

Az elmúlt évtizedben úgymond  multi cégeken „szocializálódva” a Smart Digital Kft-nél a KKV-k minőségi és magas színvonalú  kiszolgálása is egyértelműen mindennapi rutinná vált:

„Mivel szinte kezdettől fogva multikat szolgáltunk ki, ezáltal hozzászoktunk, hogy magas sztenderdeknek feleljen meg az általunk nyújtott szolgáltatás. A szigorú rendelkezésre állási paraméterek pedig stabil alapot jelentenek a kifogástalan minőségű munkához. Sokesetben – a fejlett monitoring rendszerünknek köszönhetően – a problémákat proaktívan, még a tényleges leállás elött sikerül megelőzni úgy, hogy ebből ügyfeleink semmit sem érzékelnek, ezekről csak a havi riportokat olvasva értesülnek.

Részünkről egyértelmű cél, hogy ugyanezen a magas színvonalon tudjunk segíteni a hazai KKV-knak is. Versenyképes és elérhető árakon, magas elégedettség mellett.”

Zsolt külön is kitért arra, hogy a KKV-k igényeinek a kiszolgálására miért tekintenek egyfajta küldetésként:

„Sokszor szembesülünk azzal, hogy egy-egy vállalat dinamikus fejlődését az őket kiszolgáló kisebb informatikai vállalkozások nem tudják lekövetni, ami akár súlyos adatvesztéseket és leállásokat eredményez. Nálunk, ez a múltunk miatt, nem jelent problémát. Igyekszünk win-win helyzetet teremtve bizalmi alapon együtt dolgozni a partnereinkkel, elérhető áron biztosítani a szolgáltatásainkat. Profi és megbízható informatikai partnert találni ugyanis nem könnyű, különösen olyankor, amikor kismillió egyéb feladat vár megoldásra.

Márpedig az IT szolgáltató rengeteget segíthet abban, hogy ne a kisebb/nagyobb problémákkal való küzdelem kössön le értékes kapacitást. Ennek megfelelően tényleg a tőlünk telhető legjobbat nyújtjuk a hozzánk fordulóknak. Fontos kihangsúlyozni, hogy a mai világban az IT eszközeink -akár rövid időre történő – kiesése súlyos üzletfolytonossági problémákat, és így a profittermelő képességünket rontja. Gondoljunk csak egy vírustámadásra! 

Automatizált rendszerekben, kiemelt hatékonysággal kezelve a hibajegyeket. Igény szerint IT biztonsági audit, rendszergazdai szolgáltatás és teljeskörű helpdesk szolgáltatás keretei között, akár hardver bérleti szolgáltatást is biztosítva, vagy pedig Microsoft licensz tanácsadással.”

Természetesen a Bizalmi Kör klubtagsággal kapcsolatos tapasztalatokról is érdeklődtünk Zsoltnál:

„Még Juhász Attila barátom biztatására csatlakoztam, és ezt kiváló döntésnek tartom. Elsősorban a mesterelme csoporttagság érdekelt. Komoly üzleti hozzáadott értéket jelent ugyanis, amit jól tudok alkalmazni a mindennapi feladatok kapcsán.

De meglepően sok hozzáadott értéket tapasztaltam aztán más rendezvényeken is. A Bizalmi Kör rendkívül magas kohéziós erővel bíró üzleti klub, ahol inkább a tapasztalatok, a vezetői értékeik mentén alakulnak ki a kapcsolódások.

Bár időnként egyfajta pozitív hozadékként kialakulnak üzleti kapcsolódások, korántsem az értékesítés a fő cél. Inkább a tapasztalatok és értékek cseréje az, amiből mindenki a legtöbbet tud profitálni.”

Zsolt esetében a sport is mindenképp kiemelendő, ami szintén kapcsolódási pontot jelent számára más klubtagokkal:

„Tényleg nagyon összetartó a csapat ebből a szempontból is, sok cégvezető társ elkötelezett, például futó, bringás vagy akár Ironman versenyeken is szerepeltünk már közösen. Ez egyrészt kellemes megtapasztalás, másrészt a stressz levezetésének egy hatékony módja, amely segít megtalálni az egyensúlyt egy vállalat vezetésének hatalmas kihívásai és az egészséges életvitel között.

A sportban megtaláljuk azt a kikapcsolódást, ami egyébként a Bizalmi Kör magas színvonalú rendezvényeinek is a sajátja. A mesterelme csoportban olyan tapasztalásokkal lettem gazdagabb az elmúlt egy évben, amelyeket sehol másutt nem éltem meg.”



Kapcsolódó cikkek

“Ezt a tempót kizárólag a sebességet váltó vezetők fogják tudni tartani” – interjú a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal

“Ezt a tempót kizárólag a sebességet váltó vezetők fogják tudni tartani” – interjú a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal

Milyen fiatal vállalkozóként érvényesülni a mai üzleti környezetben? Egyáltalán hogyan boldogulnak majd a jövő döntéshozói ebben a felgyorsult világban? Az alábbi interjúban többek között ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal.

“Itt olyan vezetőkkel ismerkedtem meg, akik lehet, hogy egyébként soha nem jönnének be a tárgyalómba” – interjú Kormány Tamással, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

“Itt olyan vezetőkkel ismerkedtem meg, akik lehet, hogy egyébként soha nem jönnének be a tárgyalómba” – interjú Kormány Tamással, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

Múlt, jelen, jövő a cégvezetésben. De mégis mi változott az elmúlt 30 évben a vállalatok, és a döntéshozók szempontjából, és miért fontos a tanácsadói szakma? Ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Kormány Tamással.