Női fürdőruhagyártás és értékesítés a social media erejével

Chris Vance személyében a női fürdőruhák, illetve az eredményes social media jelenlét specialistáját köszönthetjük a Bizalmi Körön belül. No és persze a Vivien Vance Kft. vezetőjét is. Az alábbiakban a vele folytatott szokásos bemutatkozást olvashatjátok, benne számtalan érdekességgel önfejlesztésről, ecommerce értékesítésről, social media jelenlétről: „Női fürdőruhagyártással és értékesítéssel foglalkozunk, mintegy 20 éves tapasztalatunk van ezen a téren. B2C-ben dolgozunk, vagyis a gyártást követően egyből a vásárlóknak értékesítjük a fürdőruhákat. Sokáig online működtettük úgymond ezt a modellt, de az elmúlt évek során már fizikai üzleteket is nyitottunk, mégpedig a magyar és román piacon. Részben a koronavírus hatására, illetve az igényeket kiszolgálva kezdtünk el nemrégiben pulóverek, melegítők, fitnesz termékek és fehérneműk irányába is nyitni, tehát másként is bővülni. Ami a gyártás és értékesítés volumenét illeti, egészen meggyőzőek a számok: „A volument talán jól szemlélteti, hogy az utolsó 4 évben 67 ezer rendelésünk volt. Ebben egyébként nincs benne a fizikai üzletek forgalma. Évente tehát 16500 rendelésünk van átlagban, ráadásul sokszor nem egy szettet vásárolnak a vevőink. Fontos hangsúlyozni, hogy egyből a vevőnek történik az eladás, tehát nincs kereskedő a modellben.” Chris a családi vállalkozás eredményességének érdekében a tanulmányait is háttérbe szorította: „A szüleim régóta kereskedők voltak, mindig is B2B-ben dolgozva. A 2008-as válság […]
nov 8, 2021

Chris Vance személyében a női fürdőruhák, illetve az eredményes social media jelenlét specialistáját köszönthetjük a Bizalmi Körön belül. No és persze a Vivien Vance Kft. vezetőjét is.

Az alábbiakban a vele folytatott szokásos bemutatkozást olvashatjátok, benne számtalan érdekességgel önfejlesztésről, ecommerce értékesítésről, social media jelenlétről:

„Női fürdőruhagyártással és értékesítéssel foglalkozunk, mintegy 20 éves tapasztalatunk van ezen a téren. B2C-ben dolgozunk, vagyis a gyártást követően egyből a vásárlóknak értékesítjük a fürdőruhákat.

Sokáig online működtettük úgymond ezt a modellt, de az elmúlt évek során már fizikai üzleteket is nyitottunk, mégpedig a magyar és román piacon. Részben a koronavírus hatására, illetve az igényeket kiszolgálva kezdtünk el nemrégiben pulóverek, melegítők, fitnesz termékek és fehérneműk irányába is nyitni, tehát másként is bővülni.

Ami a gyártás és értékesítés volumenét illeti, egészen meggyőzőek a számok:

„A volument talán jól szemlélteti, hogy az utolsó 4 évben 67 ezer rendelésünk volt. Ebben egyébként nincs benne a fizikai üzletek forgalma. Évente tehát 16500 rendelésünk van átlagban, ráadásul sokszor nem egy szettet vásárolnak a vevőink.

Fontos hangsúlyozni, hogy egyből a vevőnek történik az eladás, tehát nincs kereskedő a modellben.”

Chris a családi vállalkozás eredményességének érdekében a tanulmányait is háttérbe szorította:

„A szüleim régóta kereskedők voltak, mindig is B2B-ben dolgozva. A 2008-as válság viszont rosszul hatott az üzletre, ugyanis a kereskedők nem vásároltak. Muszáj volt lépni, változtatni.

Akkoriban rendezvényekkel foglalkoztam, elég szép számokat produkálva. 20 évesen 700 fős rendezvényeket menedzseltem sikeresen. Ekkor jött az ötlet, hogy a fiatalos lendületet, illetve social media erejét miért ne kamatoztassam a családi vállalkozásban.

Kereskedelmet és marketinget tanultam épp az egyetemen, de be kellett látnom, hogy túl sok vállalkozói tudást ez nem adott a számomra. Úgy döntöttem, otthagyom az iskolát, és 100%-ban a vállalkozásra összpontosítok.

Kiváló döntés volt. Sikerült eredményesnek lenni a digitális ecommerce területén, vagyis a legkisebb költséggel elérni a vásárlókat. Pont ekkoriban történt az Instagram kiugrása, amelyet meglovagolva rengeteg követőt sikerült szereznünk. A 130 ezres követőtáborunk java részét ekkortájt szereztük.”

Chris elmondása szerint leginkább a mesterelme csoportban rejlő potenciál miatt szeretett volna csatlakozni a Bizalmi Körhöz, amire fejlődési lehetőségként tekint:

„Régóta szeretnék tagja lenni egy inspiráló és egymást segítő mastermind csoportnak. Zseniális dolognak tartom, számomra ez volt a csatlakozás legfőbb motivációja. Szeretek tanulni, és mindig annak a lehetőségét keresem, ami aktuálisan kell a fejlődéshez.

Így volt ez annak idején a Facebook hirdetésekkel, és így tekintek a mesterelme csoportra is.”

A Vivien Vance Kft. életében akad mesterelme csoport témát jelentő kérdés, ezzel együtt persze Chris is szívesen segít másoknak:

„A családi és nagyvállalkozás között vagyunk félúton. Vagyis nálunk nincsenek vezetők, a  céges struktúra kialakítása viszont nagy feladat. A struktúra kidolgozása mellett a céges oktatás fejlesztése is szükséges tényező a tovább fejlődéshez.

Már csak azért is, mivel a közeljövőben Dubai piacának meghódítása a célunk. Egyébként az eredményes social media jelenlét megvalósításában bárkinek szívesen segítek. Közel 100 millió forintot hirdettünk már el, igencsak jó megtérüléssel. Úgyhogy releváns tapasztalatom van a profitábilis hirdetések terén.” 

Ami a szabadidő eltöltésének preferált módját illeti, ezen a fronton épp egy fontos változás történt nemrégiben Chris életében:

„A rendezvényszervezés gyakorlatilag az érettségi óta fontos hobbi maradt. Pénzt keresni szórakozásból, ki ne szeretne ilyesmivel foglalkozni? Hat szórakozóhelyet jártunk végig Budapesten, az utolsónál már heti három alkalmat megtöltve.

Nemrégiben viszont hoztam egy döntést arról, hogy abbahagyom. Minden energiámat a családi cégbe akartam összpontosítani, teljes fókusszal. Az így keletkezett szabad kapacitást a thai box tölti ki újabban, ugyanaz a kikapcsolódást jelentve.

Sokat foglalkozom önfejlesztéssel is, mindig olyan területre fókuszálva, ami éppen aktuális.”



Kapcsolódó cikkek

“Ezt a tempót kizárólag a sebességet váltó vezetők fogják tudni tartani” – interjú a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal

“Ezt a tempót kizárólag a sebességet váltó vezetők fogják tudni tartani” – interjú a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal

Milyen fiatal vállalkozóként érvényesülni a mai üzleti környezetben? Egyáltalán hogyan boldogulnak majd a jövő döntéshozói ebben a felgyorsult világban? Az alábbi interjúban többek között ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Hajnal Ádámmal.

“Itt olyan vezetőkkel ismerkedtem meg, akik lehet, hogy egyébként soha nem jönnének be a tárgyalómba” – interjú Kormány Tamással, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

“Itt olyan vezetőkkel ismerkedtem meg, akik lehet, hogy egyébként soha nem jönnének be a tárgyalómba” – interjú Kormány Tamással, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

Múlt, jelen, jövő a cégvezetésben. De mégis mi változott az elmúlt 30 évben a vállalatok, és a döntéshozók szempontjából, és miért fontos a tanácsadói szakma? Ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Kormány Tamással.