Utazásszervezés bizalmon alapuló együttműködést folytatva

Szöllősi Anita személyében újabb tagot köszönthetünk a Bizalmi Kör Deák Vezetői Klub keretei között. Anita a YES Travel Kft. ügyvezetője, az ilyenkor szokásos bemutatkozó interjúban pedig a vállalkozásáról, illetve róla, mint vállalkozó kérdeztük:

Öt fős utazási irodaként dolgozunk, a csapatban egytől egyig mindenki az utazás szerelmese, az együttműködés pedig hosszú évek óta működik köztünk a legjobb viszony mellett. A tevékenységünk viszont merőben eltér a hagyományos utazási irodák működési modelljétől.

Személyes kapcsolatban vagyunk minden ügyfelünkkel, abszolút egy bizalmon alapuló együttműködést folytatva. Soha nem csináltunk például nagyobb hirdetéseket sehol, leginkább szájhagyomány útján terjedt a jóhírünk.

Nálunk mindenki ismer mindenkit, visszatérő utasaink vannak, akiknek a nap 24 órájában segítünk megoldani az utazásokkal kapcsolatos problémákat.

Habár nehéz összefoglalni minden ágazatot, azért megpróbáltuk összeszedni, mi mindenben nyújthat segítséget a YES Travel:

Egyaránt foglalkozunk ugyanis utazásszervezéssel és közvetítéssel. Legyen szó éppenséggel városlátogatásról, sport programról vagy nyaralásról, az egyéni kívánságokat kiszolgálva tudjuk összeállítani az utakat.

Mivel sok partneri együttműködésünk van az ágazatban, ezért az utazásközvetítésben is segítünk. De esküvőszervezésben, illetve nászutak lebonyolításában is kompetensek vagyunk.

A magánjellegű utak mellett céges ügyfeleket is kiszolgálunk, intézzük például a hivatalos útjukat, a repülőjegyet, vonatjegyet, buszjegyet, szállást, vízumot, belépőket és minden mást.

Szervezünk továbbá tréningeket, csapatépítőket, családi napokat és konferenciákat, belföldi és külföldi viszonylatban egyaránt. Utóbbi esetben az utaztatásban is szívesen működünk közre.

Anita mesélt nekünk a legújabb igényekről, valamint az utazásszervezés iránti erőteljes kötődéséről:

Pár éve tematikus utakat is indítunk, nemsokára lesz például egy bortúránk Champagne régiójába olyan pincészetekkel, ahol egyéni látogatókat egyébként nem fogadnak. Gyakran szervezünk művészeti túrákat olyan kurátor kíséretével, akinek ez a szakterülete, így extra információkkal látva el a csoportot.

Egyébként mióta a suliból kikerültem, azóta utazásszervezéssel foglalkozom. A ranglétra alján kezdtem évtizedekkel ezelőtt egy utazási irodában, majd jutottam egyre feljebb. Közel 30 éve dolgozom az ágazatban, ami a szívügyem és nagyon közel áll hozzám.

Nem kerülhettük ki az aktuális kihívásokra vonatkozó kérdésünket sem. A járványhelyzet bizony egy utazási iroda életébe jócskán hozott problémákat:

Sajnos azt kell mondjam, hogy nem egyszerű a helyzetünk. Gyakorlatilag lassan fél éve már a „hogyan tovább” kérdésre keressük a választ. Ennek kapcsán nyilván jól jöhet minden konstruktív ötlet vagy javaslat a csoporton belül.

Másrészt az emberek turizmushoz való hozzáállása is igyekszem feltérképezni. Fontos lenne tudni és látni, hogy miként viszonyulnak a jelen helyzetben az utazás kérdéséhez. Kik azok, akik inkább tartózkodnak most az utazástól, illetve kik várják már tűkön ülve, hogy újra mehessenek.

Anita életében a feltöltődést sokszor a sport jelenti. Még jobb, hogy ezt a fajta időtöltést remekül össze tudja kötni az utazással és utazásszervezéssel is:

Az iroda életében kimondottan fontos szerepe van a sportnak, és a futás az abszolút kedvenc. Az edzőm egyébként híres hosszútávú futó, többek között az ő közreműködésével is szervezünk sporttáborokat.

De csináltunk már buszos utat nemzetközi futóversenyekre, profi edzőkkel, szervezett bemelegítéssel. Ezek mindig fantasztikus programok.

Szeretnél megismerkedni klubtagjainkkal? Kérj egy meghívót!