Boros György személyében a Bisnode Magyarország Kft. magyarországi menedzsmentjének az egyik tagját, illetve a cég értékesítési vezetőjét köszönthetjük ezúttal a Bizalmi Kör vezetői klubjának új csatlakozóként.
A Bisnode neve sokatok számára ismerősen csenghet, ettől függetlenül a Györggyel folytatott bemutatkozó interjú keretei között ennek a kitárgyalását sem hagytuk ki a napirendből:
„Alapvetően céginformációs szolgáltatóként segítjük a hazai vállalkozásokat. A pénzügyi kockázatoptimalizálás, valamint az új ügyfelek és célpiacok feltárása elsődleges cél partnereink számára.
Az általunk biztosított információk a megfelelő üzleti döntések meghozásához segítenek hozzá. Központi értékünk az okos adat biztosítása, illetve az ezen alapuló döntéshozatal támogatása.
Ebben a formában igyekszünk segíteni a magyar vállalkozásokat az előre lépésben, hiszen a megfelelő információ rendelkezésre állása, többek között a beszállítók és partnerek kiválasztásában is esszenciális tényező lehet.”
György röviden mesélt a csapatról, illetve az ügyfelek kiszolgálásának a módjáról is:
„A hazai és a külföldi piacot célzó vállalkozásoknak egyaránt tudunk segíteni abban, hogy valóban minőségi adatokra támaszkodva hozzanak döntéseket. Többek között rendelkezésünkre áll egy fejlett minősítési rendszer, amely a bedőlési valószínűség, valamint a fizetési hajlandóság tekintetében is hasznos információkkal szolgál.
Egy 75 fős, magyarországi csapattal szolgáljuk ki a partnereinket a budapesti irodánkból.
A Bisnode után Györgyre és az ő szakmai múltjára terelődött a beszélgetésünk:
„Értékesítéssel foglalkozom amióta kiestem az iskolapadból. A végzettségemet tekintve informatikus mérnök vagyok és ehhez kapcsolódóan műszaki értékesítőként kezdtem a pályafutásomat. Főként IT és Telko szektorban dolgoztam korábban.
A szakmai tapasztalat kialakulásával elkezdtem élvezni az értékesítési területet, mely jelentősen felgyorsította a fejlődésemet. Az utóbbi hét évben azonban vezetőként irányítok csapatokat és vagyok hatással a piacra.”
A Bisnode életében komoly változás történt 2021-ben, a vele járó kihívásokat György a következőképp ecsetelte a számunkra:
„Az idei év egyik fontos mérföldköve, hogy az igen nagy múltra visszatekintő amerikai Dun & Bradstreet vállalatcsoport részévé váltunk. A váltás nem csak brand-ben és arculatban, hanem a globális lefedettségben is erős szerepet játszik, melyet az ügyfélelégedettség javára tudunk fordítani. Ez az, ami új és komplex projekt most az életünkben.
Folyamatosan dolgozunk azon, hogy kellőképpen tájékoztassuk ennek a részleteiről az ügyfeleinket, valamint megismertessük megújult márkánkat a piacon.”
A Bisnode, illetve a vezetői teendők mellett persze időről időre jut kapacitás egyrészt az önfejlesztésre, másrészt a feltöltődésre is:
„A fejlődést két irányból közelítem meg. Fejlesztek másokat és fejlesztem önmagam, hiszem, hogy ez a sikeres kombináció. Korábban oktattam konzultatív értékesítést és szerveztem tárgyalástechnikai közösségi csoportokat. Természetesen én is igénybe veszek támogatást. Ennek jegyében hosszabb ideig management coach segítette fejlődésemet.
A feltöltődés jegyében pedig olvasok és teniszezek, továbbá fociznék is szívesen, ha a körülmények megengednék. Bízom benne, hogy az utóbbi nemsokára pozitív irányban változik.”