Mátrahegyi Péterről, a HATÁS REKLÁMSTÚDIÓ Kft. tulajdonosáról olvashattok ebben a bejegyzésben. Péter személyében ugyanis újabb taggal bővült a Bizalmi Kör vezetői csapata, a cikkben pedig nemcsak róla, hanem a vállalkozásáról is érdekességeket találtok:
„Névjegykártyákat, cégtáblákat, zászlókat és dekorációkat is készítünk a megbízóinknak. Leginkább abban különbözünk más piaci szereplőktől, hogy elejétől a végéig jelen vagyunk a folyamatban.
Vagyis „end to end” szolgáltatást nyújtva takarítunk meg nem kevés időt, energiát és pénzt a minket választó partnereknek. Merthogy velünk dolgozva nem szükséges külön marketing tanácsadóval, grafikussal, nyomdával és webfejlesztővel tartani a kapcsolatot.
Komplexen menedzseljük az ügyfeleink online megjelenését, igény szerint az offline arculati elemekkel együtt.”
Péterék nem akármilyen projekteket vittek végig sikerrel az évek alatt, már csak olvasni is rendkívül izgalmas róluk:
„Országos szinten szolgáljuk ki az ügyfeleinket, többek között olyan megbízókat magunk mellett tudva, mint például a COOP Szolnok Zrt., Zöld Ker Kft., a Hajdú Coop Zrt., a Heineken vagy a MÁV.
A kis és középvállalati szektorból is számos partnerrel dolgozunk együtt, köztük éttermekkel, hotelekkel, kereskedő és gyártó feladatokat végző vállalkozásokkal. Mindezen felül büszkék vagyunk rá, hogy a Közép Európai térség első Aston Martin szalonját is az ügyfeleink között tudhatjuk.
Dekoráltunk már hajót, repülőt, személygépkocsit, motorbiciklit és kerékpárt is. A Penny Market megbízásából másfél hónap alatt hatvan kamiont dekoráltunk fel néhány évvel ezelőtt, de többek között egy óriási szurkolói zászlót is készítettünk már a pekingi olimpiára.”
Természetesen a kezdetekről, illetve az organikus fejlődésről is érdeklődtünk Péternél:
„Immáron huszonhat éve annak, hogy egy könyvelőiroda társ cégeként elkezdtük a tevékenységünket. Szép sorban érkeztek az újabb és újabb megkeresések, természetesen a kihívásokkal együtt.
Minél több gépre és munkatársra volt szükségünk, így szép sorban nőttük ki a székhelyeinket. Egy 2007-es és 2016-os költözést követően tavaly végre be tudott érni a megfeszített erőfeszítéseink gyümölcse.
Vagyis a komplex vállalkozás, a gyártással egyetemben egyazon helyre költözhetett, méghozzá Szolnokon az Eötvös tér 2. szám alá. Ez nem akármilyen mérföldkőnek számít a cég életében.”
Szokás szerint az aktuális kihívások, illetve a nagyobb mérföldkövek és változások is szóba kerültek a beszélgetés során:
„A költözés természetesen nagy pozitívum, ugyanakkor a Covid-19 helyzet okozott némi visszaesést az üzletmenetünkben. Persze igyekeztünk reagálni a kialakult szituációra, kidolgozva egy termékcsoportot maszkkal, plexi elválasztófallal, padlómatricákkal.
Szerencsésnek mondhatom magam, hiszen motivált, lelkes és felkészült csapattal dolgozhatok együtt. Meggyőződésem, hogy a közös célok hatására épülhet akár egy cég, akár egy csapat.
„Be first! Be unique! Be different!” – ezt a jelmondatot fogalmaztuk meg közösen magunknak.”
Péternek az interjú végére is maradt érdekes gondolata, mégpedig a szabadidő és feltöltődés témakör kapcsán:
„Egyrészt kerékpározással, a másik nagy szerelmem pedig a veterán autók. Mindezen felül a szakmai fejlődés, illetve az idegennyelvek is fontos szerepet töltenek be az életemben. Úgy gondolom, hogy sokkal inkább élményeket kellene vásárolnunk a tárgyak helyett.”