Immáron Berka Lászlót, a Legendás Szolgáltatás Kft. ügyvezetőjét is a Bizalmi Kör Éves Mastermind csoport tagjai között üdvözölhetjük. A csatlakozás apropóján megragadtuk az alkalmat, és alaposan kifaggattuk Lászlót a vállalkozásáról, az őt foglalkoztató kihívásokról, illetve a vele kapcsolatos egyéb tudnivalókról.
„Legendás ügyfélélmény kialakításával, illetve megvalósításával foglalkozunk.”
– kezdett bele László a Legendás Szolgáltatás Kft. tevékenységének ismertetésébe.
A mi segítségünk jellemzően az értékesítés, valamint az ügyfél kiszolgálás területén realizálódik. Olyan vállalkozásokkal dolgozunk együtt, ahol már megvannak az ügyfelek, adottak a vásárlók és a folyamatok. Ugyanakkor magasabb szintre akarják emelni a szolgáltatásukat, az eredményességüket, nem utolsósorban pedig meg akarják különböztetni magukat a piacon.
Alapvetően három szinten tudunk támogatást nyújtani. A belépő szinten az úgynevezett stratégiai tervezés és tanácsadás valósul meg, illetve a stratégia kidolgozására is sor kerül. A második szint lényegében a megvalósítást foglalja magába a szükséges fejlesztésekkel, míg a harmadik szint keretei között az üzemeltetésben is segíteni tudunk. A három szint egymásra épül, miközben teljes mértékben a partner kihívásaihoz tudjuk szabni őket.
Azt is megtudtuk, mi motiválta a vállalkozás alapításakor
13 évig dolgoztam call centerben. Végig jártam az összes lépcsőfokot, gyakorlatilag az egész életemet az ügyfelek kiszolgálása és az értékesítés járta körül. 2014-ben érkezett el az idő a nagy váltásra, a vállalkozásom tevékenysége pedig egyszerűen adta magát. Ez az a terület, amit imádok és szeretek.
A customer experience témakörével egyébként 2012-ben találkoztam először egy belső tréning keretei között. Akkor volt lehetőségem első ízben megtapasztalni, hogy az élményteremtés milyen jelentős hatást tud gyakorolni a munkatársakra, az értékesítésre, valamint a kiszolgálásra.
Ami a Legendás Szolgáltatás Kft. tevékenységét illeti, először a szolgáltatásunk kimerült a stratégiai tervezésben. Aztán az ügyfelek igényeihez alkalmazkodva következett a megvalósításban való segítségnyújtás. Majd pedig jelentkezett a további igény, miszerint sok cég küzd nehézségekkel az üzemeltetés terén, így fejlődött tovább organikusan a vállalkozás profilja.
Nem marad el a szabadidő és az önfejlesztés sem
Van egy 11 és 8 éves lányom és fiam. Nagy kihívás a magánélet a vállalkozói lét közötti összhang megteremtése és fenntartása. Számomra kiemelten fontos, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű időt tölthessek a gyerekeimmel.
A napi szintű önfejlesztésben hiszek, és ezt is teszem. Napi 1 órát biztos, hogy tanulok, méghozzá a marketing és értékesítés témaköréről, illetve a vállalkozói énkép fejlesztéséről. Ez kulcsfontosságú az életemben. Törekszem arra, hogy havonta két könyv elolvasása meglegyen különböző témákban.
Sokat futok, négy maraton már a hátam mögött van, nem számítva a temérdek félmaratont. Sokszor egészen szuper ötletek jönnek futás közben.
Most a cégfejlesztés számít még kiemelt területnek az életemben. Szóval nyitott vagyok mindenféle segítségre ezzel kapcsolatban, akár a Bizalmi Körön belül is.