Turányi-Vadnay Szabolcs nemrégiben csatlakozott a Bizalmi Kör Mesterelme Klubhoz, mi pedig ennek apropóján tettünk fel neki néhány kérdést a vállalkozásáról, a jelenleg aktuális feladatairól, valamint az őt leginkább foglalkoztató egyéb területekről.
„Elsősorban informatikai fejlesztő, és másodsorban kreatív cég vagyunk”
„Leginkább a kiterjesztett- és virtuális valóság területén vagyunk erősek. Az ügyfélkörünkbe tartozó interaktív és oktatási élményközpontok, látogatóközpontok, digitális játszóházak, nem utolsó sorban pedig innovatív reklámkampányok részére fejlesztünk technológiát és tartalmakat.” – foglalta össze cégének, a Happy Promotions Interactive Kft-nek a tevékenységét.
A Fantastigo néven futó brand működésének fenntartásában egy tízfős stáb működik közre, akik között fejlesztőket és kreatív szakembereket is találhatunk.
„Abban különbözünk a versenytársaktól, hogy mi egy nagyon erős kreatív tartalmat teszünk a fejlesztés mögé. Tehát nem egy klasszikus értelemben vett fejlesztő cég vagyunk, hanem az ügyfelekkel együtt dolgozunk már a koncepció létrehozását megelőzően is.”
Az ötlet létrejöttének a körülményeiről
„A kollégáimmal együtt ott voltunk a kiterjesztett valóság bölcsőjénél. Vagyis nyolc-kilenc évvel ezelőtt már aktívan foglalkoztunk vele, amikor még csak nagyon kevesek hallottak róla egyáltalán.
Korábban egy külföldi cég operatív igazgatójaként dolgoztam egy kicsit hasonló témában. Sok olyan dolgot tanultam, amit később hasznosítani tudtam. Példának okáért mi indítottuk el a National Geographic, a BBC vagy a Universal Studios első, kiterjesztett valóságot alkalmazó marketingkampányait.”
Várakozások a tagsággal kapcsolatban
Szabolcs elmondása szerint a kapcsolati hálóját szeretné szélesíteni, egyúttal szívesen tölt el időt olyan hozzá hasonló vállalkozók körében, akik megértik a problémáit.
Egyúttal az általuk kívánt szolgáltatás specifikus jellege miatt az értékesítés optimalizálása kapcsán is szívesen fogad minden javaslatot:
„Ahogy mondani szoktam, senki nem úgy ébred fel, hogy neki azonnal kiterjesztett valóságra van szüksége. Egy hasonlattal élve, mi olyanoknak adunk el autót, akik még országutat sem láttak életükben.
Ennek megfelelően az értékesítésünkben van egy erőteljes edukációs fázis. A célom minél szélesebb körben megismertetni a szolgáltatásunkból fakadó előnyöket, a technológiában rejlő lehetőségeket, egyúttal bizonyosságot adni a potenciális érdeklődőknek, miszerint ezek a megoldások igenis kivitelezhetők.”
Kedvelt elfoglaltságok, amikor jut is rájuk idő
„Az eredeti szakmám újságíró és közgazdász, ezért a kreatív vonal érdekel leginkább. A mai napig szívesen tanulmányozom a médiával kapcsolatos fejleményeket, emellett amatőrként jövőkutatással foglalkozom.
A szabadidőmben a hegymászásnak, ultrafutásnak és természetjárásnak hódolok. Időnként ultra terepfutó versenyeken is részt veszek.”