Bizalmi Kör – Vezetői Klub
Blog
Fejleszd vezetői képességeidet értékes leadership tartalmakkal, maradj naprakész a Trust Summit és Leader of the Year eseményekről és ismerd meg vezetői közösségünket és klubtagjainkat.
Drága az üzemanyag, nincs elég sofőr – holnap ki és mennyiért fuvaroz?
Hogyan kezelik a szinte naponta előálló kihívásokat a fuvarozók, hosszú távon milyen trendek érvényesülnek, amelyek az áruszállítás megrendelőire is hatással lesznek? Szinte napról napra drágább a fuvarozás, négyszer annyi a szállítandó áru, mint amennyi a kamionok...
Ajánlott cikkek
Hufbau Akker – avagy minden, amire egy ingatlan beruházás kapcsán szükség lehet
Turú Dávid, az Akker-Plus Kft. vezetője nemrég csatlakozott a Bizalmi Körhöz, aminek apropóján a cég profilja mellett szóba került a járvány hatása a működésükre, és az is, hogy mi jelent kikapcsolódást számára.
Ügyfélszolgálat: az élő kirakat, ahol a legfontosabb elem az emberi tényező
Mi jut eszünkbe, ha meghalljuk a szót ’ügyfélszolgálat’? Végtelen percek, szórakoztatónak szánt zenékkel? Rámenős vagy éppen nemtörődöm hangok a vonal másik végén? Virtuális útvesztő, amiben pingponglabdaként pattogtatnak minket munkatárstól munkatársig? Dancsevics Tiborral, az Adertis Kft. és Kozma Richárddal, a United Call Centers Kft. ügyvezetőivel beszélgettünk.
A kiskereskedelem forradalma – A NetPincér market-sztori
Az online élelmiszer házhozsszállítás piacára egyre többen léptek be a pandémia hatására, de tapasztalható volt, hogy a rendszer mögött bizony erős korlátok is állnak. Miben más a NetPincér market és lehet-e az ő megoldásuk a jövő meghatározó e-kereskedelmi, gyors kereskedelmi trendjének sikeres (fő)szereplője?