Bizalmi Kör – Vezetői Klub

Blog

Fejleszd vezetői képességeidet értékes leadership tartalmakkal, maradj naprakész a Trust Summit és Leader of the Year eseményekről és ismerd meg vezetői közösségünket és klubtagjainkat.

Ajánlott cikkek

“Itt olyan vezetőkkel ismerkedtem meg, akik lehet, hogy egyébként soha nem jönnének be a tárgyalómba” – interjú Kormány Tamással, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

Múlt, jelen, jövő a cégvezetésben. De mégis mi változott az elmúlt 30 évben a vállalatok, és a döntéshozók szempontjából, és miért fontos a tanácsadói szakma? Ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Kormány Tamással.

Trust Summit 2024: Ilyen volt az év legelőremutatóbb vezetői konferenciája

Lehetőség vagy veszély? Mit tehet egy cégvezető a mesterséges intelligencia korában? Napjaink gyorsan változó világában egy cégvezetőnek számos dologhoz kell tudni alkalmazkodnia. A piacot a néhány éve berobbant mesterséges intelligencia is felkavarhatja, ami a...

“A vezetői lét önmagában egy szakma” – interjú a Deák Klub új elnökségi tagjával, Jagodics Tamással

Milyen tulajdonságokról ismerszik meg a jó vezető? Mitől más a mostani AI-őrület, mint az eddigi digitális trendek? Jagodics Tamással, a Cégmenedzser Szoftver vezetőjével ezeket a témákat is érintettük a vele készült interjúnkban!

“Az MI egy óriási dolog, amit a cégvezetőknek ki kell használniuk!” – interjú Jászberényi Ivettel, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

Megfelelő cégvezetői készségek, mesterséges intelligencia, és a Bizalmi Kör. Többek között ezekről a témákról beszélgettünk az OPTITAX Számviteli Kft. ügyvezetőjével, Jászberényi Ivettel, aki nemrégiben a Széchenyi Klub elnökségi tagja lett.  Ivett, szerinted mi...

“Nem létezik rossz döntés, csak ha nem döntesz”- interjú a Duna Klub új elnökségi tagjával, Kalocsai Zsolttal

Kalocsai Zsolt, az RSM Hungary elnök-vezérigazgatója nemrégiben csatlakozott a Duna Klub elnökségéhez. Ennek apropóján nemrégiben interjút készítettünk vele, amelyben a vezetői lét kihívásairól, a Bizalmi Kör értékeiről, illetve az elnökség feladatairól is beszélgettünk.

Növekedés és/vagy Infláció a Lánchíd Klubban!

Az április 10-én a megújult helyszínünkön, az Öbölházban megrendezendő klubeseményünkön a hazai és nemzetközi pénzügyi szektorban is elismert szakértő és vezető, Surányi György fog beszélni a jelenlegi gazdasági helyzetről, és azokról a stratégiákról, amelyekkel a vállalatok fenntartható növekedési pályára állhatnak, miközben kezelik az inflációs nyomást.

MI-lázban a vállalkozások az áprilisi Deák Klubban!

Kevés dologról esik annyi szó manapság, mint az MI-ről, de mégis hogyan tudják felhasználni a cégek ezt az eszeveszett tempóban rohanó újítást? Az áprilisi Deák Klub erre a kérdéskörre fog fókuszálni!

Fordítsd az előnyödre az AI-forradalmat az áprilisi Széchenyi Klubban!

Stratégiai partnerünk, a HVG által delegált Bene Gergő április 9-én , 15.30-kor kezdődő Széchenyi Klubprezentációjára talán a workshop szó illik a legjobban, ugyanis az AI Media alapítója egy rendkívül praktikus, mégis megdöbbentő “fejtágítást” tart majd a legmenőbb MI-szofteverek használatából, amely után néhány prompt segítségével könnyedén összerakhatsz egy teljesen új marketingstarégiát is.

Hagyd abba tűzoltást! A hatékony szervezetépítés titkai az áprilisi Kossuth Klubban!

Áprilisban ismét Kossuth-klubeseményt rendezünk, amelynek a központi témája a modern vezetők egyik legégetőbb problémájára ad gyógyírt!

Lendületben a tavasz, megújultak a klubesemények!

A napokban megrendeztük a márciusi klubeseményeineket, ahol mind a megújult helyszín, mind a lendületes előadások óriási sikert arattak!

A 21. század legfőbb ereje

A világban sok minden változott és változik nap mint nap, de valami soha: az emberek egymáshoz fordulnak segítségért, tapasztalatmegosztásért, ha egy-egy ötletet meg akarnak futtatni, valamilyen tervet készítenek, megvalósítanak. Ez különösen fontos cégvezetőknek, akik olyan kihívásokkal szembesülnek munkájuk során, melyekkel a környezetükben csak kevesen. Ezért is jó, ha van hely és idő, hogy hozzánk hasonló emberekkel keressünk megoldásokat, gyűjtsünk ötleteket és fejlődjünk. A legtöbb cégvezető magányos. Egyedül van a felelősséggel, a cégével. Egyedül kell megtalálnia az irányt, terveznie és megvalósítania. Minden az ő nyakába szakad, ha probléma van, és legtöbbjüknek ideje sincs a mély beszélgetésekre egy-egy tervről, ami alapján más nézőpontból is meg tudnák vizsgálni azt. Pedig, ha vannak valakik, akik bőven kilógnak az átlagból, azok a cégvezetők. Alkotnak, építenek,  jobbá teszik ezzel mindannyiunk környezetét. Átlag feletti tervekhez pedig átlagon felüli emberek, emberi kapcsolatok szükségeltetnek olyanokkal, akik már jártak ott, vagy akik hasonló cipőben járnak. Nem véletlen, hogy a networking szervezetek, megmozdulások manapság már általánossá váltak. A 21. század embere szeretne újra valakikhez tartozni, egy közösség tagja lenni.  A tudásmegosztás, mint jelenség A tudásmegosztás a haladás kulcsa lett. Konferenciák, blogok, énmárkák, előadások és információs csatornák  tucatjai épülnek arra, hogy minél hatékonyabban adják át az emberek egymásnak a tudásukat valamely témá(k)ról, […]

Új Widget, ami kényelmesen elhelyezhető weboldaladon

Biztosan Te is tudod, hogy az utóbbi időben a marketing, kiemelten a B2B marketing egyik kedvenc szava lett a social proof, magyarul a társadalmi bizonyíték. Döntés előtt a legtöbben társadalmi bizonyítékok után kutatnak, és arra kíváncsiak, hogy ezek a bizonyítékok mennyire támasztják alá a reklámokban, vagy a termék/szolgáltatás bemutatása során tett állításokat.

Munkáltatói márkaépítés a storytelling segítségével

Bizalmi Kör Blogon Posztolva 2020.02.24. A történetmesélés színtiszta biológia, ami az agyra hat, és működik. Megtanulhatjuk, hogyan érdemes történetet mesélni és bátorítani erre munkatársainkat is. A televízió-képernyőről ismert Batiz Andrást köszönthettük február 5-én előadóként az Deák Vezetői Klub vacsoráján, aki korábban hosszú éveken át volt szerkesztője és vezetője milliós nézettségű tv-műsoroknak. András cége, az Impact Works Kft. szervezetfejlesztéssel és HR tanácsadással foglalkozik, és gyakorlatilag hozzájuk köthető a munkáltatói márka, vagyis az Employer Branding fogalmának ismertté tétele Magyarországon. Trénerként és tanácsadóként 20 országban vezetett kurzusokat és adott tanácsokat nemzetközi vállalatok vezetőinek. Rendszeres ad elő rangos konferenciákon, főként a hatékony kommunikáció, a kríziskezelés, valamint a bizalomépítés témakörében. Mi pedig a munkáltatói márkaépítésről tanulhattunk tőle, méghozzá a storytelling segítségével. Egy kínos emlék még a televíziós időkből András állítása szerint élete egyik legkínosabb élményét osztotta meg velünk. A sztoriban egy magas rangú vezetőhöz igyekezett éppen, amikor a top menedzser irodájába érve – máig nem tudja hogyan – levert egy értékesnek tűnő kínai vázát. A történet csattanóját csak a végén ismertük meg, ugyanakkor azt megtudtuk, ha egy feszültséget tartalmazó sztorit mesélünk, akkor a hallgatóságunkban emelkedni kezd a koncentrációt és figyelmet serkentő dopamin. Vicces sztorival az endorfint, míg megható emlékezéssel az oxitocin szint fog emelkedni. Megtudtuk […]

Érdekel a dinamikusabb fejlődés, a tudás-és tapasztalatmegosztás, valamint a vezetői kapcsolati háló bővítése?