Bizalmi Kör – Vezetői Klub

Blog

Fejleszd vezetői képességeidet értékes leadership tartalmakkal, maradj naprakész a Trust Summit és Leader of the Year eseményekről és ismerd meg vezetői közösségünket és klubtagjainkat.

Ajánlott cikkek

“Itt olyan vezetőkkel ismerkedtem meg, akik lehet, hogy egyébként soha nem jönnének be a tárgyalómba” – interjú Kormány Tamással, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

Múlt, jelen, jövő a cégvezetésben. De mégis mi változott az elmúlt 30 évben a vállalatok, és a döntéshozók szempontjából, és miért fontos a tanácsadói szakma? Ezekről a kérdésekről beszélgettünk a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával, Kormány Tamással.

Trust Summit 2024: Ilyen volt az év legelőremutatóbb vezetői konferenciája

Lehetőség vagy veszély? Mit tehet egy cégvezető a mesterséges intelligencia korában? Napjaink gyorsan változó világában egy cégvezetőnek számos dologhoz kell tudni alkalmazkodnia. A piacot a néhány éve berobbant mesterséges intelligencia is felkavarhatja, ami a...

“A vezetői lét önmagában egy szakma” – interjú a Deák Klub új elnökségi tagjával, Jagodics Tamással

Milyen tulajdonságokról ismerszik meg a jó vezető? Mitől más a mostani AI-őrület, mint az eddigi digitális trendek? Jagodics Tamással, a Cégmenedzser Szoftver vezetőjével ezeket a témákat is érintettük a vele készült interjúnkban!

“Az MI egy óriási dolog, amit a cégvezetőknek ki kell használniuk!” – interjú Jászberényi Ivettel, a Széchenyi Klub új elnökségi tagjával

Megfelelő cégvezetői készségek, mesterséges intelligencia, és a Bizalmi Kör. Többek között ezekről a témákról beszélgettünk az OPTITAX Számviteli Kft. ügyvezetőjével, Jászberényi Ivettel, aki nemrégiben a Széchenyi Klub elnökségi tagja lett.  Ivett, szerinted mi...

“Nem létezik rossz döntés, csak ha nem döntesz”- interjú a Duna Klub új elnökségi tagjával, Kalocsai Zsolttal

Kalocsai Zsolt, az RSM Hungary elnök-vezérigazgatója nemrégiben csatlakozott a Duna Klub elnökségéhez. Ennek apropóján nemrégiben interjút készítettünk vele, amelyben a vezetői lét kihívásairól, a Bizalmi Kör értékeiről, illetve az elnökség feladatairól is beszélgettünk.

Növekedés és/vagy Infláció a Lánchíd Klubban!

Az április 10-én a megújult helyszínünkön, az Öbölházban megrendezendő klubeseményünkön a hazai és nemzetközi pénzügyi szektorban is elismert szakértő és vezető, Surányi György fog beszélni a jelenlegi gazdasági helyzetről, és azokról a stratégiákról, amelyekkel a vállalatok fenntartható növekedési pályára állhatnak, miközben kezelik az inflációs nyomást.

MI-lázban a vállalkozások az áprilisi Deák Klubban!

Kevés dologról esik annyi szó manapság, mint az MI-ről, de mégis hogyan tudják felhasználni a cégek ezt az eszeveszett tempóban rohanó újítást? Az áprilisi Deák Klub erre a kérdéskörre fog fókuszálni!

Fordítsd az előnyödre az AI-forradalmat az áprilisi Széchenyi Klubban!

Stratégiai partnerünk, a HVG által delegált Bene Gergő április 9-én , 15.30-kor kezdődő Széchenyi Klubprezentációjára talán a workshop szó illik a legjobban, ugyanis az AI Media alapítója egy rendkívül praktikus, mégis megdöbbentő “fejtágítást” tart majd a legmenőbb MI-szofteverek használatából, amely után néhány prompt segítségével könnyedén összerakhatsz egy teljesen új marketingstarégiát is.

Hagyd abba tűzoltást! A hatékony szervezetépítés titkai az áprilisi Kossuth Klubban!

Áprilisban ismét Kossuth-klubeseményt rendezünk, amelynek a központi témája a modern vezetők egyik legégetőbb problémájára ad gyógyírt!

Lendületben a tavasz, megújultak a klubesemények!

A napokban megrendeztük a márciusi klubeseményeineket, ahol mind a megújult helyszín, mind a lendületes előadások óriási sikert arattak!

A felhasználói tartalom nyomában – ezért építheted a brand reputációd az ügyfeleiddel

Manapság nincsenek egyszerű helyzetben a vállalatok, már ami a márkahűség és az online hírnév kialakítását illeti. Az interneten túl nagy a zaj és nagyon nehéz felkelteni az új érdeklődők figyelmét, emellett fenntartani a már meglévő ügyfelek érdeklődését. Egy dolog mégis hatásos lehet: mégpedig a user generated content – vagyis a felhasználók, az ügyfelek által létrehozott tartalom.

Mivel foglalkozik az a vállalkozás, amely egy ipari indirekt beszállítói integrátor?

Miután nemrégiben csatlakozott a Bizalmi Körhöz, ezért mindenképpen szerettünk volna egy rövidebb bemutatkozást kérni Magyar Dánieltől, a Basic’s Hungária Kft. cégvezetőjétől. A beszélgetésünk során főként a vállalkozásukról, az őket jelenleg érintő kihívásokról, valamint a szabadidejében szívesen folytatott tevékenységeiről kérdeztük. „Akár úgy is definiálhatnám magunkat, mint az ipar Tesco-ja” „Fogyóeszközök kereskedelmével foglalkozunk, integrátori szerepet töltünk be a piacon. Olyan műszaki termékeket, eszközöket és rezsianyagokat forgalmazunk a vállalati szektor részére, amelyek a termeléshez közvetlenül nem kapcsolódnak, ugyanakkor a működés fenntartásához nélkülözhetetlenek.” foglalta össze nekünk a Basic’s Hungária Kft. tevékenységét Magyar Dániel. „Úgy is fogalmazhatnék, hogy mi vagyunk az ipar Tesco-ja. Hozzánk ugyanis egész bátran lehet fordulni munkavédelemmel, karbantartással, berendezéssel, anyagmozgatással, környezetvédelemmel kapcsolatos, illetve teljesen egyedi beszerzési igényekkel is.” Az általuk folytatott tevékenységre nagyon komoly igény mutatkozik Elmondása szerint társtulajdonosként van jelen a cég működésében, és az eredményességet tekintve pozitív tendenciáról számolt be nekünk: „Igyekszünk mindkét fél számára előnyös, korrekt és hosszú távon is fenntartható üzleti kapcsolatot kialakítani a partnereinkkel. A számok alapján ők is elégedettek a közös munkával, ugyanis mostanra mintegy 1,5 milliárd forintos éves forgalmat tudunk realizálni. Célként tűztük ki a legmodernebb szolgáltatási színvonal biztosítását a vásárlóink számára, egyúttal a szállítóinkkal folytatott együttműködések kapcsán a hosszútávú eredményesség fenntartására törekszünk. Mindezt lehetőség […]

Érdekel a dinamikusabb fejlődés, a tudás-és tapasztalatmegosztás, valamint a vezetői kapcsolati háló bővítése?