Trust Summit élőben – május 13. szerda

A szerdai nap kulcsgondolatai és a legfontosabb linkek egy helyen.
Folyamatosan frissülő tartalom.

Konferencia közben is tudsz regisztrálni!

A szerdai előadásokból:

A jövő vezetője hatékony céget épít

Egerszegi Krisztián (MiniCRM Zrt.)

Az első szekcióban Egerszegi Krisztián, a MiniCRM Zrt. vezetője nyitotta a napot.

– Tudd, hogy mit akarnak az ügyfeleid!
Éppen itt az ideje, hogy valóban megismerd a célpiacodat.

– Használd az online lehetőségeket!
Ahogy a “karantén kalács” is létrejött, a legtöbb üzlet részben vagy egészben átállítható online működésre vagy növeszthető online láb.

– Tartsd a kapcsolatot!
Az ügyfeleiddel és a munkatársaiddal is, folyamatosan.

– A kulcs a túléléshez és fejlődéshez: a rugalmasság.

Krisztiánnal egy márciusi Facebook-liveban beszélgettünk a témáról, a Bizalmi körös tapasztalatairől pedig itt mesélt.

 

Juhász Viktor (iSolutions Kft.)

– Alapvető kiindulási nehézség, hogy nem vagyunk cégvezetőként felkészülve a digitális átállásra és azt gondoljuk, hogy home officeban elveszítjük a kontrollt.

– Amire szükség van az átálláshoz: rendezett információátadás, közös dokumentumok, egyeztetések rendszere (naptár), megbeszélések rendszere.

– A legtöbb fenti kérdésben segítenek a Google ingyenes (és akár fizetős) felületei, a Drive dokumentumok, a Naptár vagy a Meet.

Viktor a tavaszi magazinhoz készült interjúcikkben beszélt nekünk a kapcsolati háló fontosságáról ebben a blogcikkben.

Dr. Romhány Gergely (TrustChain Systems Kft.)

– Szerződéskötés online is lehetséges.

– Ehhez egy megbízható harmadik félre van szükségünk, aki a közjegyző szerepéhez hasonlóan igazolja a megállípodás létrejöttét és valódiságát.

Gergellyel korábban Facebook-liveban is beszélgettük, arról itt olvashatsz.

 

Elszenveded vagy irányítasz? Újratervezés!

Weiser István marketingstratéga

– A cég reakciója az aktuális helyzetre a cégvezetőn múlik.

– Először a vezetőt tegyük helyre fejben, hiszen “amilyen a paraszt, olyan a krumplija”.

– Ami eddig működött, arra tekintsünk múltként és ne várjuk, hogy helyreálljon a korábbi rendszer. Építsük újra értékesítési stratégiánkat és termékstruktúránkat!

– Fókuszálj a 80/20-as szabály szerint a legfontosabb ügyfelekre!

– Az embereknek van pénzügy, csak nem költenek hülyeségre. Jól dolgozd ki a termékedet!

– A Voiz hangoskönyvtárat itt éred el kedvezményesen.

 

ifj. Ivanics Lajos (Ivanics Kft.)

– Hogy reagálhat egy növekvő családi vállalkozás a vírushelyzetre? Az egyes üzletágak eltérő dinamikával reagáltak, de a visszaesés szemmel látható volt.

– 6 órás munkarendre tértek át, rugalmas munkaidőkeretben. Azonnali és előre utalásra tértek át.

– Offline óriásplakátok helyett online hirdetésekre álltak át.

– A vezetői információs rendszer szerepe azonnal felértékelődött.

– Egyes szolgáltatásokra (ózonos fertőtlenítés, hozom-viszem) nagyobb hangsúly helyeződött.

– Mivel minden lehetőséget bevezettek már korábban, “csak” át kellett hangolni a céget rájuk.

– Mérjük azt is, ami “mérhetetlen”!

 

Nemess Viktor (Taképszolg Kft.)

 – Változásra való készség kiemelt fontosságot kapott.

 – Itt az ideje, hogy a folyamatokat újraszervezzük és hatékonyabbá tegyük.

– Közösen, egyetértésben hozzuk meg a döntéseket a munkatársakkal.

– Viktor a Lánchíd Vezetői Klub elnökségi tagja, az elnökség gondolatait itt olvashatod.

Ha bíznak benned, válságban is szükség van rád!

Vezse Roland (SpaTrend Kft.)

– A cég mindent megtett, hogy élménnyé tegye a vásárlást: a bemutatótermen túl a parkolástól a kávéig. Aztán jött a vírushelyzet.

– Virtuális bemutatótermet alakítottak ki, könnyű kezelhetőséggel. Mindenkit ide terelnek.

– 27 Facebook-oldalt kezelnek, márkánkénti vagy akár termékenkénti bontással.

– Az emberek pedig a régi, megbízható cégtől elkezdtek online masszázsmedencét rendelni.

– Rolandot új klubtagként és Facebook-élőben is meginterjúvoltuk már.

Berka László (Legendás Szolgáltatás Kft.)

– Szem előtt kell tartani, hogy milyen  élményt biztosítunk az ügyfeleknek, mert az érzések fogják meghatározni a hozzáállást a későbbiekben is.

– Ember és ember közt jön létre a tranzakció a vállalkozásoknál is, ezért különösen fontos, hogy odafigyeljünk az érzésekre és élményekre. Online is.

– Az ügyfeleket az értékesítés előtt, alatt és után is tudatosan kell végigvezetnünk az érintési pontokon.

– Ügyfélkapcsolat elmélyítésében kulcsfontosságú a piackutatás.

– Lacit is megkérdeztük már  az ügyfélkommunikációról.

On-line biznisz - és ami a színfalak mögött van!

Gangel Péter (Bizalmi Kör Kft.)

– ZMOT: zero moment os truth = az igazság nulladik pillanata

– Minimalizálni szeretnénk a rizikót.

– Mindenki kutat az interneten, utánad néznek a vásárlók.

– Az nyer, akiről hiteles információt talál a leendő vásárló.

– Az értékelések egyik remek eszköze a BIX Index.

Gáspár Péter (MediCall)

– Az igazság pillanata akkor jön el, amikor a piac validálja azt. Az alkotók hite még kevés. A befektetők hite viszont komoly lendületet adhat.

– Vezetőként leginkább arra figyelj, hogy a problémára vagy a lehetőségre fókuszálsz.

– Alkotói válságban (bukáshoz közel) segít, ha tudsz változtatni a gondolati irányodon. Ha nem azon gondolkodsz, hogy mivel győzheted meg a piacot a saját ötletedről, hanem alaposan utánamész, mit is akarnak a felhasználók.

– A válsághelyzetet egyértelműen akkor tudja jól átvészelni a cég, ha a folyamatokra és az embereire koncentrál.

– A rugalmas irányváltás az, ami ilyen helyzetben sikerhez vezethet, de alapja a hosszú munka.

Patai Zoltán (NetPincér)

– A kérdés nem csak a vírushelyethez való alkalmazkodás, sokkal inkább a változó helyzetekhez való alkalmazkodás.

– Kulcskérdés, hogy minden menjen online és egyre gyorsabban.

– A termék- és szolgáltatásfejlesztés üteme kritikus lehet (érintésmentes szállítás, ingyenesség).

 – Cél, hogy a cég agilis működési modellt érjen el, mellyel folyamatosan fejlődhet minden téren.

– Ügyfélutakban gondolkodjunk!

Válságálló stratégiák!

Makó Gábor (Goodwill Group Kft.)

– A hagyományos modellek ideje lejárt.

– Gyorsítani kell és növelni az ügyfélkezelés hatékonyságát.

– A sikeresség 70%-ban a cégen belül dől el.

– Gyűjts adatot! Ne fogadj el véleményeket!

– Minden feladathoz rendelj felelőst és határidőt!

– Növeld a kommunikációt!

Mészáros György

– A multik stratégiai koncepciója átemelhető a KKV-szektorba.

– SWOT analízis régi, de még mindig bevethető. PEST-elemzéssel érdemes kiegészíteni.

– Elemezzük a piacot, ismerjük meg a vevőigények változását, a versenytársakat és a saját kínálatunkat is.

– Négy lehetséges stratégiánk: preventív, promóció-fókuszú, pragmatikus és progresszív.

 

Botond Szabolcs (Visual Europe Kft.)

– “Nem a legerősebb vagy a leggyorsabb él túl, hanem aki legjobban tud adaptálódni”.

– Sokat kell tanulnunk a startupoktól, hiszen hasonló helyzetbe kerültek a hagyományos cégek is. Digitalizáció, hatékonyság és adaptáció.

– A napsütés után mindig esik. Ne forgatókönyvekben gondolkodjunk, hanem gyűjtsünk “alapanyagokat”, amiből bármikor kikeverhetjük a szükséges “koktélt”.

– Akkor kell vásárolni, amikor mindenki más elad.

Markovich Béla (Mapei Kft.)

 – A válságra nem a válságban kell felkészülni.

– Kisebb tortából csak nagyobb és élesebb késsel tudsz nagyobb szeletet kivágni: fejleszd a késedet, vagyis a kommunikációdat.

– Tudd meg a jó partnereidtől, hogy miért vannak veled. Kérd ezt videóban!

– Tudd meg, hogy a célpiacodnak milyen problémái vannak, nem csak a szektorodban, hanem általában is.

– Építs listát, adatbázist!

– Bélával készült márciusi Facebook-live interjúnk leiratát itt olvashatod el.

Köszönjük, hogy velünk tartottál! Várunk holnap is!

Recommended Posts